The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook ads: “Advertise Business” στη θέση του “Build Audience”

Fragiskos Kavroudakis


Το Facebook πρόσφατα ανακοίνωσε την αλλαγή/αντικατάσταση της επιλογής “Build Audience” στις σελίδες με την επιλογή “Advertise Business”.

facebook ads

Το συγκεκριμένο button, στο παρελθόν, μας έδινε διάφορες επιλογές όπως:

  • Invite Friends
  • Promote Page
  • Promote Website
  • Use Ads Manager

Η αλλαγή του, φέρνει και αλλαγή στις επιλογές που έχει πλέον διαθέσιμες ο διαχειριστής της σελίδας. Οι νέες επιλογές είναι:

  • Boost latest post
  • Promote your page
  • Send people to a website
  • Manage Ads
  • Advanced options

Οι τρεις πρώτες επιλογές εμφανίζουν ένα popup παράθυρο, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους διαχειριστές να εκτελέσουν ενέργειες που και πριν ήταν διαθέσιμες μέσω του “Build Audience”, εκτός από την επιλογή της προώθησης του τελυταίου post. Η επιλογή “Manage Ads” μεταφέρει τον εκάστοτε διαχειριστή στην πλατφόρμα του Ads Manager, μέσω της οποίας πραγματοποιούνται όλες οι προωθητικές ενέργειες, ενώ η επιλογή “Advanced options” μας δίνει πρόσβαση στο ads create tool.

Όσο για τις επιλογές “Invite friends” και “Import Contacts”, αυτές έχουν μεταφερθεί στις επιπλέον επιλογές της σελίδας, προσβάσιμες από τις τρεις τελείες που βρίσκονται κάτω δεξιά της Cover photo της σελίδας.

Απλές αλλαγές, οι οποίες όμως βελτιώνουν και επισπεύδουν την πρόσβαση των διαχειριστών στις διαθέσιμες ενέργειες των σελίδων τους.

Ποια είναι η δική σας άποψη;

Advertising · Facebook · News

advertise business · facebook ads

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο