Facebook Ads in Stream
Όταν το Facebook άλλαξε την chat bar σε sidebar, οι χρήστες εξεγέρθηκαν. Ο νέος σχεδιασμός ήρθε χωρίς να έχει τεσταριστεί και εκτός από πρακτικότητα του έλειπε και το approval της μεγαλύτερης πίτας των χρηστών.
Στην πορεία το Facebook έκανε τις απαραίτητες ενέργειες για να αλλάξει αυτό. Αντί όμως να γυρίσει στον παλιό σχεδιασμό, απλά διόρθωσε τον καινούριο. Ήταν μια κίνηση που παραξένεψε πολλούς γιατί φαινομενικά δεν είχε να κερδίσει κάτι από το να ακολουθήσει μια λύση που του πήρε σχεδόν 3 εβδομάδες να υλοποιήσει όταν μια λύση που δούλευε υπήρχε ήδη έτοιμη.
Αλλά υπήρχαν σχέδια από πίσω, γι αυτό η sidebar ήρθε για να μείνει.
Προ ημερών, η sidebar κόπηκε στα δύο. Στο πάνω κομμάτι της προστέθηκε ένα stream από νέα, το οποίο φαίνεται να είναι πιο λεπτομερές από την επιλογή Most Recent του Newsfeed. Δεν άρεσε σε πολλούς χρήστες.
Ανάμεσα στα νέα, το Facebook πρόσθεσε διαφημίσεις σε εκείνο το σημείο, βοηθόντας τους διαφημιζόμενους να πάρουν περισσότερα κλικς, καθώς θα είναι πλέον πιο δυσδιάκριτη η διαφορά μεταξύ “οργανικών” και sponsored ιστοριών στο stream.