Πόσο verified είναι το brand σου;
Έχουν περάσει λίγες μέρες μόνο, από τη στιγμή που το Facebook εγκαινίασε τις verified pages. Ένα ολόκληρο buzz είχε δημιουργηθεί γύρω από το ζήτημα, για το αν τα profiles κάποιων celebrities και brands στο Facebook είναι όντως αληθινά και συγκεκριμένα για το αντίκτυπο σε όποιον ασχολείται με το Online Marketing…
Το πρόβλημα αυτό ήρθε να λύσει, κατά κάποιο τρόπο, το νέο feature του Facebook. Πλέον, θα έχουμε τη δυνατότητα να ξέρουμε με έναν πολύ απλό τρόπο, αν όντως ο κάτοχος της σελίδας είναι ο ίδιος με τη φωτογραφία προφίλ.
Πώς θα είναι το νέο Facebook feature;
Στις verified pages του Facebook θα υπάρχει ένα μικρό μπλε check mark δίπλα στο όνομα του κατόχου της σελίδας, που θα επιβεβαιώνει την ταυτότητα του προσώπου.
Το check mark θα εμφανίζεται επίσης, σε κάθε search result, που θα αφορά το όνομα και οπουδήποτε αλλού εμφανίζεται στο Facebook.
Ποια θα είναι όμως η επιρροή των verified pages στα brands;
- Αύξηση της αξιοπιστίας των brand
Η δημιουργία μιας αξιόπιστης σελίδας για το brand που προωθείς, αποτελεί καθημερινά μια αδιάκοπη πάλη. Ένα ακριβές αντίκτυπο του brand μπορεί, σε μεγάλο βαθμό, να κοστίσει πολύ στην official page. Προσφέροντας όμως μια μόνιμη αξιοπιστία, όπως συμβαίνει και με το Twitter, η official page διαχωρίζεται ουσιαστικά από όσους χρησιμοποιούν το brand κακόβουλα.
2. Ευκαιρία ανάκτησης της χαμένης αξιοπιστίας
Οι fans μιας duplicate σελίδας, δεν μπορούν να καταλάβουν πάντα ότι δεν έχουν κάνει like στην official page και αυτό επειδή οι owners αναπαράγουν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο. Ένα εύστοχο παράδειγμα είναι η σελίδα της Selena Gomez. Παρόλο που στο Facebook δεν αρέσει και πολύ να μιλάει για αυτό το ζήτημα, το αντίκτυπο μιας duplicate σελίδας έχει σίγουρο κόστος στην πορεία του brand της σελίδας σου.
3. Προστασία από τα Spam
Τα junk mail και πλέον τα spam e-mail δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στην επικοινωνία μεταξύ των Fans και των Marketers δυσκολεύοντας την διαδικασία να προωθήσουμε την δουλειά μας. Οι verified pages θα δώσουν ένα τέλος σε όλη αυτή την αναστάτωση, οι πληροφορίες που θα λαμβάνουμε θα είναι πιο σωστές ενώ θα προστατεύονται και κατά κάποιο τρόπο τα προσωπικά δεδομένα.
Τελικά οι verified pages αποτελούν τη λύση για όλα τα προβλήματα;
Η απάντηση είναι μάλλον όχι.
Το Facebook θα δίνει αυτή τη δυνατότητα επιλεκτικά σε δημόσια πρόσωπα με ευρύ κοινό όπως: celebrities, κυβερνητικούς αξιωματούχους, μεγάλα brands και κάποιους συγκεκριμένους δημοσιογράφους. Επιπλέον οι verified pages δεν αφαιρούν στους χρήστες του Facebook τη δυνατότητα να δημιουργούν duplicate pages και τέλος κάτι τέτοιο δεν εγγυάται μεγαλύτερο engagement στην σελίδα.
Αποτελεί σίγουρα όμως μια καλή αρχή και ένα βήμα προς την αύξηση της αξιοπιστίας του Online Marketing αλλά και μια καλή ερώτηση στο γιατί να μην υπάρχει η δυνατότητα για περισσότερες verified pages; Για να δούμε…