The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Business Manager: Ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών!

George Voudouris


Το Facebook λάνσαρε πρόσφατα το Business Manager, ένα όπλο στα χέρια των marketers, το οποίο επιτρέπει στους μεγάλους διαφημιστές να διαχειρίζονται όλους τους λογαριασμούς, τις σελίδες, τις εφαρμογές και τις άδειες από μία κοινή πλατφόρμα. Το Business Manager ξεκίνησε να είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό χρηστών-διαφημιστών στις ΗΠΑ, αλλά το Facebook σκοπεύει να διευρύνει σύντομα τη χρήση του σε παγκόσμια κλίμακα.

Το εργαλείο προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να ελέγχει:

  • τις σελίδες, τα ad accounts και τις εφαρμογές που συνδέονται με το brand
  • τα άτομα που έχουν πρόσβαση σε αυτά τα πεδία και βοηθούν στις ενέργειες που γίνονται σε αυτά
  • εξωτερικούς συνεργάτες, όπως διαφημιστές ή PMDs (Preferred Marketing Developers), οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα προαναφερθέντα πεδία

Business-Manager

Με λίγα λόγια, το συγκεκριμένο εργαλείο συγκεντρώνει τα πάντα σε ένα σημείο, μειώνοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να στήσει και να διαχειριστεί κανείς τους λογαριασμούς και τις σελίδες, και ταυτόχρονα δίνει τον απόλυτο έλεγχο για το ποιος έχει πρόσβαση σε τι.

Ο κόσμος του digital marketing περιμένει με ανυπομονησία το άνοιγμα της εφαρμογής σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να δοθεί ένα ακόμη χρήσιμο tool στα χέρια των επαγγελματιών.

 

Social Media

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο