The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Business Manager: Ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών!

George Voudouris


Το Facebook λάνσαρε πρόσφατα το Business Manager, ένα όπλο στα χέρια των marketers, το οποίο επιτρέπει στους μεγάλους διαφημιστές να διαχειρίζονται όλους τους λογαριασμούς, τις σελίδες, τις εφαρμογές και τις άδειες από μία κοινή πλατφόρμα. Το Business Manager ξεκίνησε να είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό χρηστών-διαφημιστών στις ΗΠΑ, αλλά το Facebook σκοπεύει να διευρύνει σύντομα τη χρήση του σε παγκόσμια κλίμακα.

Το εργαλείο προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να ελέγχει:

  • τις σελίδες, τα ad accounts και τις εφαρμογές που συνδέονται με το brand
  • τα άτομα που έχουν πρόσβαση σε αυτά τα πεδία και βοηθούν στις ενέργειες που γίνονται σε αυτά
  • εξωτερικούς συνεργάτες, όπως διαφημιστές ή PMDs (Preferred Marketing Developers), οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα προαναφερθέντα πεδία

Business-Manager

Με λίγα λόγια, το συγκεκριμένο εργαλείο συγκεντρώνει τα πάντα σε ένα σημείο, μειώνοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να στήσει και να διαχειριστεί κανείς τους λογαριασμούς και τις σελίδες, και ταυτόχρονα δίνει τον απόλυτο έλεγχο για το ποιος έχει πρόσβαση σε τι.

Ο κόσμος του digital marketing περιμένει με ανυπομονησία το άνοιγμα της εφαρμογής σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να δοθεί ένα ακόμη χρήσιμο tool στα χέρια των επαγγελματιών.

 

Social Media

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο