The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: “Call Now” επιλογή από τα News Feed Ads

Nikos Kontogiorgas


To Facebook εισήγαγε μία νέα χρήσιμη λειτουργία, η οποία θα φανεί ιδαίτερα χρήσιμη για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο social network λάνσαρε το κουμπί “Call Now”, το οποίο λειτουργεί ως call-to-action για τις διαφημίσεις στο News Feed, επιτρέποντας στους χρήστες να τηλεφωνούν απευθείας μία επιχείρηση. 
call now
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό των News Feed Ads είναι μέρος του στόχου που έχει θέσει το Facebook σχετικά με τις τοπικές επιχειρήσεις και το local awareness.

Μέχρι πρότινος, τα local businesses είχαν τις επιλογές με το κουμπί “Like”, όπως και το “Get Directions”, να δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες και οδηγίες πρόσβασης προς την τοποθεσία τους, αλλά όχι να καλούν απευθείας.

Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να δημιουργηθούν άμεσα μέσα από το ίδιο το Facebook Page, αρκεί να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:
  • Επιλογή Call-to-Action
  • Επιλογή περιοχής που θέλετε να στοχεύσετε
  • Επιλογή διαθέσιμου budget
Μάλιστα, τα αποτελέσματα της διαφήμισης δίνονται κι αυτά απευθείας από τη σελίδα στο πάνελ των notifications. Από τα διαθέσιμα αποτελέσματα αυτά τα οποία θα σας ενδιαφέρει να τσεκάρετε εινα το people reached και αμέσως μετά πόσοι από αυτούς κάλεσαν, δηλαδή το call now clicks.

Να πούμε πως τα ads αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα να στοχεύσετε τους ανθρώπους που κατοικούν κοντά στην επιχείρησή σας ή ακόμα κι όταν απλά βρίσκονται στην περιοχή. Μόνο διασφαλίστε πως έχετε προσθέσει τη διεύθυνσή σας στην εταιρική σας σελίδα πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία για την προσθήκη του “call now” button.

Αξίζει δε να σημειώσουμε πως λέγεται στο εξωτερικό ότι με αυτά τα ads θα προσεγγίζονται περισσότεροι τοπικοί χρήστες ανά δαπανούμενο δολλάριο, απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη μορφή advertising.
 

Facebook · News · Social Media

call now · Facebook · local awareness · local businesses

Small Businesses

Nikos Kontogiorgas

Ο Νίκος έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι λάτρης του Digital Marketing και του αθλητισμού. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing κάτι που τον ενθουσιάζει.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο