The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: “Call Now” επιλογή από τα News Feed Ads

Nikos Kontogiorgas


To Facebook εισήγαγε μία νέα χρήσιμη λειτουργία, η οποία θα φανεί ιδαίτερα χρήσιμη για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο social network λάνσαρε το κουμπί “Call Now”, το οποίο λειτουργεί ως call-to-action για τις διαφημίσεις στο News Feed, επιτρέποντας στους χρήστες να τηλεφωνούν απευθείας μία επιχείρηση. 
call now
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό των News Feed Ads είναι μέρος του στόχου που έχει θέσει το Facebook σχετικά με τις τοπικές επιχειρήσεις και το local awareness.

Μέχρι πρότινος, τα local businesses είχαν τις επιλογές με το κουμπί “Like”, όπως και το “Get Directions”, να δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες και οδηγίες πρόσβασης προς την τοποθεσία τους, αλλά όχι να καλούν απευθείας.

Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να δημιουργηθούν άμεσα μέσα από το ίδιο το Facebook Page, αρκεί να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:
  • Επιλογή Call-to-Action
  • Επιλογή περιοχής που θέλετε να στοχεύσετε
  • Επιλογή διαθέσιμου budget
Μάλιστα, τα αποτελέσματα της διαφήμισης δίνονται κι αυτά απευθείας από τη σελίδα στο πάνελ των notifications. Από τα διαθέσιμα αποτελέσματα αυτά τα οποία θα σας ενδιαφέρει να τσεκάρετε εινα το people reached και αμέσως μετά πόσοι από αυτούς κάλεσαν, δηλαδή το call now clicks.

Να πούμε πως τα ads αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα να στοχεύσετε τους ανθρώπους που κατοικούν κοντά στην επιχείρησή σας ή ακόμα κι όταν απλά βρίσκονται στην περιοχή. Μόνο διασφαλίστε πως έχετε προσθέσει τη διεύθυνσή σας στην εταιρική σας σελίδα πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία για την προσθήκη του “call now” button.

Αξίζει δε να σημειώσουμε πως λέγεται στο εξωτερικό ότι με αυτά τα ads θα προσεγγίζονται περισσότεροι τοπικοί χρήστες ανά δαπανούμενο δολλάριο, απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη μορφή advertising.
 

Facebook · News · Social Media

call now · Facebook · local awareness · local businesses

Small Businesses

Nikos Kontogiorgas

Ο Νίκος έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι λάτρης του Digital Marketing και του αθλητισμού. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing κάτι που τον ενθουσιάζει.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο