The New Stuff - Suit digital marketing

To Facebook Canvas αλλάζει το mobile marketing!

Pinelopi Tsirintani


To Facebook canvas ήρθε για να βάλει νέες βάσεις στο mobile marketing με το λανσάρισμα των νέων full screen mobile ads. To ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτών των διαφημίσεων είναι ότι προσφέρουν ένα πλήρως εξατομικευμένο περιεχόμενο σχετικό με τα brands δίνοντας στους χρήστες των mobile συσκευών αξιομνημόνευτες εμπειρίες. Πηγή έμπνευσης για την δημιουργία των full screen mobile ads από το Facebook είναι η δημοφιλής εφαρμογή Snapchat καθώς η μορφή (format) των διαφημίσεων που δημιουργούνται με το Facebook canvas μοιάζει με την μορφή που έχουν οι ιστορίες (stories) στο Snapchat.

Οι λόγοι για τους οποίους πιστεύουμε ότι το Facebook canvas και τα full screen mobile ads θα επαναπροσδιορίσουν το μέλλον του mobile marketing εξηγούνται παρακάτω.

facebook-immersive-target

1. Τα full screen mobile ads αυξάνουν την εμπλοκή (engangement) των χρηστών με διαφημιστικό περιεχόμενο

Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί ένας χρήστης όταν κάνει κλικ σε μία τέτοια διαφήμιση που εμφανίζεται στο newsfeed του είναι μία διαφήμιση που καταλαμβάνει όλο τον χώρο του κινητού του τηλεφώνου. Οι full screen ads, που δημιουργούνται μέσω του Facebook canvas, μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές υποστηρίζοντας όλα τα standard πολυμέσα (video, γραφικά, κείμενα, call-to-actions). Επιπλέον αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται με την μορφή carousel ή μπορεί να είναι ακόμη και πανοραμικές. Λόγω λοιπόν των πολλών δυνατοτήτων που προσφέρουν οι full screen ads αυξάνουν την εμπλοκή των χρηστών με το διαφημιστικό περιεχόμενο.

2. Σέβονται τον χρήστη

Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα νέα ads είναι διακριτικά αφού δεν μεταφέρουν αναγκαστικά τον χρήστη σε μία σελίδα την οποία δεν θέλει απαραίτητα να επισκεφτεί και επιπλέον αργεί να φορτώσει. Παράλληλα, οι διαφημίσεις του Facebook canvas σέβονται τους χρήστες καθώς τους δίνουν την δυνατότητα να  “ξεφύγουν” από αυτές, αν το θελήσουν. Το βέλος που διαθέτουν στην πάνω αριστερή γωνία τους υπενθυμίζει ότι μπορούν να επιστρέψουν στο newsfeed τους, όποτε το επιθυμήσουν.

3. Αξιοποιούν το περιεχόμενο των brands 

Τα  νέα full screen ads επιτρέπουν στους διαφημιστές να αξιοποιήσουν το περιεχόμενο που παράγουν για τα brands τους μεταφέροντας το έξω από τα site τους. 

4. Μπορείτε να τα δημιουργήσετε εύκολα

Αρκεί μόνο να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Global Brands που έχουν χρησιμοποιήσει το Facebook canvas!

H Coca Cola δημιούργησε ένα Canvas για την νέα σειρά μπουκαλιών από αλουμίνιο!

Ο διεθνής λιανοπωλητής προϊόντων φροντίδας του δέρματος”L’Occitane” χρησιμοποίησε το Canvas για να διαφημίσει τα προϊόντα του

O παγκόσμιος online λιανοπωλητής  Mr Porter χρησιμοποίησε το Canvas για να προωθήσει αντρικά αθλητικά είδη

Το συμπέρασμα: 

To Facebook canvas ήρθε για να μείνει και να αναλάβει ηγετικό ρόλο στο mobile marketing και προσφέροντας στους χρήστες μία μοναδική εμπειρία που είναι αποκλειστικά προσαρμοσμένη στον “κινητό“, ψηφιακό κόσμο.

Τα full screen ads ξεπερνούν τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης κειμένου, εικόνων και video δημιουργώντας μία διαδραστική μορφή διαφήμισης που προσφέρει και τα τρία. Οι χρήστες μπορούν να κινηθούν εύκολα μέσα στον ψηφιακό καμβά και να καταναλώσουν γρήγορα μία ιστορία βλέποντας πανοραμικές ή carousel εικόνες και κάνοντας zoom στις λεπτομέρειες.

Τέλος τα full screen ads δεν κουράζουν τους χρήστες αφού “φορτώνουν” πολύ γρήγορα λόγω της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Facebook Canvas.

Όλα τα παραπάνω μας δείχνουν ότι η αυτή η νέα μορφή “κινητής” διαφήμισης ήρθε για να μείνει και να επαναπροσδιορίσει το μέλλον του mobile marketing. Αυτό  που μένει να δούμε λοιπόν είναι πώς θα αξιοποιηθεί από τα brands στην Ελλάδα!

Advertising · Facebook · Mobile Marketing · Social Media

Facebook canvas · mobile marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications

Pinelopi Tsirintani

H Πηνελόπη Τσιριντάνη αγάπησε το digital marketing έτσι ξαφνικά και αποφάσισε να το γνωρίσει καλύτερα κάνοντας το δικό της blog, δουλεύοντας ως affiliate και ξεκινώντας να δουλεύει ως Account Executive στην Socialab!

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο