The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Carousel Ads: Τώρα και σε Mobile Αpps

Christy Tsantioti


Τον προηγούμενο χρόνο, το Facebook έδωσε τη δυνατότητα στους διαφημιστές να προωθήσουν το brand τους μέσω ενός τύπου διαφήμισης ονόματι ”Carousel Ads”, και μόλις πριν από 2 μήνες η ίδια ιδιότητα έγινε διαθέσιμη και στο InstagramMε την συγκεκριμένη επιλογή οι διαφημιστές είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν το brand τους μέσω ενός ιδιαίτερα ελκυστικού feature.

ck-facebook-carosel-mobile-ads

Πιο συγκεκριμένα, τα Carousel Ads δίνουν την ευκαιρία στο χρήστη να δει πολλαπλές φωτογραφίες και links σε ένα ad, κάτι το οποίο οι marketers ανακάλυψαν πως είναι αρκετά αποδοτικό.

Έτσι, το Facebook ανακοίνωσε μέσα στο Μάιο ότι άρχισε να λειτουργεί το Carousel Format και για διαφημίσεις σε Mobile Apps. Επομένως, πλέον θα υποστηρίζει τη δυνατότητα να εμφανίζονται 5 φωτογραφίες με links και σε mobile. To Facebook Carousel Format είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τους χρήστες διότι είναι διαδραστικό, τραβά εύκολα την προσοχή του χρήστη και ενισχύει την εικόνα του brand. Η χρήση του format αυτού μάλιστα έχει παρατηρηθεί ότι μειώνει κατά 30-50% το cost-per-conversion, σε σχέση με τις εικόνες που παρουσιάζονται μεμονωμένες, και 20-30% το cost-per-click.

Η χρήση των Carousel Ads μπορεί να είναι χρήσιμη και ιδανική για πολλών ειδών brands και για διαφορετικούς σκοπούς επικοινωνίας, όπως για παράδειγμα:

  • Εστιατόρια, που μπορούν να δείξουν κάποια από τα καλύτερα πιάτα τους.
  • Ε-shops/καταστήματα/super markets, που έχουν τη δυνατότητα να δείξουν ένα δείγμα του καταλόγου τους.
  • Auto/moto, καθώς μπορούν να προβληθούν εικόνες του εσωτερικού, της μηχανής αλλά και των accessories.
  • Ένα συγκεκριμένο προϊόν, π.χ. ρολόι, φόρεμα, κόσμημα, το οποίο βγαίνει σε διαφορετικά χρώματα, σχέδια ή ακόμα και σε διαφορετικές τιμές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχημένου storytelling διαφήμισης μέσω του Carousel Format είναι αυτό του brand MINI, που εικονίζεται παρακάτω. Περισσότερα παραδείγματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ανακοίνωση του Facebook.

11057100_916067375120169_1975855429_n

Μήπως τελικά η διαδραστικότητα του Facebook Carousel Format το καθιστά ως μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές ads για τα social media;

Facebook · Mobile Marketing · News · Online Marketing

Carousel Ads · Facebook · mobile apps

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications

Christy Tsantioti

Η Κρίστη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Πολιτικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ και τώρα εκπονεί το διδακτορικό της στο ίδιο τμήμα πάνω σε θέματα Πολεοδομίας, πολιτισμού και ανάπτυξης των πόλεων. Το τελευταίο καιρό την έχει κερδίσει ο χώρος του digital marketing γιατί τον θεωρεί ένα ιδιαίτερα δημιουργικό χώρο έκφρασης.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο