The New Stuff - Suit digital marketing

Video Posts: Facebook vs YouTube

Pavlos Dermitzakis


Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ξεκάθαρα την δύναμη που έχει αποκτήσει το Facebook και σε έναν ακόμα τομέα, αυτό των videos, αφού όλο και περισσότερες εταιρείες ανεβάζουν videos στις σελίδες τους στο Facebook, έχοντας αποσπάσει τεράστιο μερίδιο αγοράς από τον master του είδους, Youtube. Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό παρατηρείται ότι το έχει ξεπεράσει, ειδικά σε αριθμό posts, σε αριθμό views και σε interaction.

Οι marketers πλέον στρέφονται πρώτα στο Facebook και το φαινόμενο αυτό φαίνεται να εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε κάθε τομέα. Αξίζει να αναφέρουμε τα αποτελέσματα μίας έρευνας της Socialbakers, η οποία αναλύοντας 180.000 Facebook video posts από 20.000 σελίδες στο Facebook (σελίδες από brands, εταιρείες media και ψυχαγωγίας και celebrities). Τα εν λόγω αποτελέσματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά και καταγράφονται στο παρακάτω διάγραμμα.

Παρατηρούμε ότι το Facebook από το μήνα Αύγουστο μείωνε για τα καλά τη διαφορά με το Youtube στα video posts, ενώ τελικά το μήνα Νοέμβριο το ξεπέρασε. Η διαφορά μεταξύ των 2 social media από το μήνα Δεκέμβριο, τον πιο ανταγωνιστικό μήνα μεταξύ εταιριών, και μετά είναι αρκετά μεγάλη με μεγάλο νικητή το Facebook που σημείωσε 20.000 video posts παραπάνω από το Youtube.

Αδιαμφισβήτητα, το Youtube ένα χρόνο πριν ήταν ο κυρίαρχος σε video uploads με σχεδόν διπλάσιο αριθμό video sharing συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Από τον Ιανουάριο όμως και μετά, οι marketers άρχισαν να δείχνουν την προτίμησή τους στο Facebook με εμφανή αύξηση (50%) των δημοσιεύσεων από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάιο.

Ένας ακόμα παράγοντας που αξίζει να αναλυθεί είναι η αλληλεπίδραση (interaction) των χρηστών με τα uploaded videos. Σε αυτό, δε θα ήταν υπερβολή να πούμε πως το Facebook κατέχει μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του Youtube. Ίσως, θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το πλεονέκτημα αυτό και ως μονοπώλιο, αφού σύμφωνα με την ίδια έρευνα το 80% του interaction συγκεντρώνει το Facebook.

fb-v-google2
Ακόμη, μετά τη δημοσίευση των κερδών του τελευταίου 4μήνου της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, προκύπτει πως το Facebook έχει πλέον 3 δισεκατομμύρια video views τη μέρα! Η ίδια παράμετρος ανερχόταν το Σεπτέμβριο στο 1 δισεκατομμύριο views. Βλέπουμε, λοιπόν, πως μέσα σε 3 μήνες σημειώθηκε τριπλασιασμός των ημερήσιων views στο Facebook, κάτι που προκαλεί σκέψεις για το αν αυτή η τάση θα συνεχιστεί και αν ναι μέχρι που μπορεί να φτάσει.

Ωστόσο, αν αναρωτιέστε ποια πλατφόρμα να επιλέξετε για τη δημοσίευση video μπορείτε να διαβάσετε τον απολογισμό του συνεδρίου All Things Facebook ’15 από τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο, CEO & Founder της Socialab.

Facebook · Social Media · YouTube

Facebook · interaction · video · video posts · views · youtube

Agencies · Brand & Marketing Managers

Pavlos Dermitzakis

Ο Παύλος έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Marketing και αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στον κλάδο του digital marketing. Του αρέσει να μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα,ενώ δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις και τις ραγδαίες αλλαγές του κλάδου.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting