The New Stuff - Suit digital marketing

Retarget your Customers – the Facebook way

Giota Doulgeridou


Συνεργάτης μου στέλνει e-mail μόλις μερικές μέρες μετά την απόφαση να αξιοποιήσουμε τις remarketing επιλογές που παρέχει η Google.

Τηλεφωνώ για διευκρινίσεις – δηλαδή τον ρωτώ: τώρα θα μπορούμε να κάνουμε remarketing και μέσω Facebook;

Η απάντηση ενθουσιώδης και καταφατική- η λογική είναι παρόμοια, διαφοροποιείται μόνο η κωδικήονομασία (Custom Audiences Vs Remarketing Lists) και το περιβάλλον της ενέργειας.

10534735_10202457809514019_7744398697478579788_n

Στα τι, πώς & γιατί που ακολούθησαν της πρότασης/ προτροπής – υποθέτω και στα δικά σας-, μετά από σχετική αναζήτηση πρόεκυψαν τα παρακάτω:

–          Τι είναι τα Custom Audiences;

To Facebook παρέχει πλέον τη δυνατότητα στους marketersτης δημιουργίας λίστας-ών από IPs που έχουν αλληλεπιδράσει με την Facebook campaign ή online activity του brand. Τα data αυτά είναι διαθέσιμα και μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε branded sub-segments, ώστε μελλοντικά να τα χρησιμοποιήσεις για να βελτιώσεις την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μέσω καλύτερης στόχευσης κοινού.

Ας υποθέσουμε, για παράδειγμα, ότι το Βrand A διαθέτει στην αγορά το προϊόν Χ  και το προϊόν Υ- για τα οποία τρέχει facebook campaign. Εφόσον έχει τοποθετηθεί retargeting code στο site του Brand A, μπορούν να δημιουργηθούν 2 διαφορετικέςλίστες από όσους έδειξαν ενδιαφέρον/ είχαν αλληλεπιδράσει με το αντίστοιχο post του Χ ή του Υ προϊόντος.  Να σημειωθεί ότι η δημιουργία αξιοποιήσιμων λιστών απαιτεί τουλάχιστον 3 εβδομάδες.

Μετά από ένα μήνα το Βrand A ξανατρέχει facebook campaign, αξιοποιώντας αυτή τη φορά τα Custom Audiences και προγραμματίζει στο Newsfeed αυτών που παλαιοτέρα είχαν δείξει ενδιαφέρον για το post του Χ να τοποθετήσει σχετική διαφήμιση, ώστε να αυξήσει την έκθεση του Χ στο κοινό που έχει δείξει ενδιαφέρον.

–          Γιατί να το επιλέξω;

Με την παραδοχή ότι το περιβάλλον στο facebook είναι πιο συνειδητοποιημένο σε σχέση με τις διαφημίσεις που επιλεγεί σε σχέση με το κοινό στο GDN αναφορικά με τις διαφημίσεις χαμηλού επιπέδου, η επιλογή του Retargeting θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου σε όρους engagement & conversion. Επιπλέον τα Custom Audiences έχουν τεράστια  χρησιμότητα όχι μόνο στη στόχευση επισκεπτών προς το BrandA.gr, αλλά και προς τη Facebook σελίδα του.

Τέλος να σημειωθεί, ότι η retargeting strategy βρίσκει τη μέγιστη χρησιμότητά της σε performance campaigns, ενώ για ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την επιτυχία ή όχι, θα πρέπει το κάθε Brand να αφήσει ένα διάστημα τουλάχιστον 4 εβδομάδων.

Καλή μας επιτυχία.

Advertising · Facebook

custom audiences

Giota Doulgeridou

Η οικονομική επιστήμη την διεκδίκησε, το marketing την κέρδισε. Η Γιώτα εργάζεται στο χώρο των media, μπαινοβγαίνει στα online communities και εμμένει στη 360-degree marketing approach.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο