The New Stuff - Suit digital marketing

Dynamic Product Ads στο Facebook

Fragiskos Kavroudakis


Οι επιχειρήσεις, τόσο online όσο και offline, επικοινωνούν και εμπορεύονται παραπάνω από ένα προϊόντα. Βάσει της ποικιλίας αυτής θα πρέπει να διαμορφώνεται και η ποικιλία των διαφημίσεων που χρησιμοποιούν στο Facebook, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.

Το Facebook έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή, με τα dynamic ads ή αλλιώς product ads. Πλέον τα brands και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημίζουν πολλαπλά προϊόντα ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και με τη βοήθεια ενός απλού tracking pixel, να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.

10935995_423737301126688_855197833_n

Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια καμπάνια επικοινωνώντας συγκεκριμένα προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει δημογραφικών στοιχείων ή custom audiences, αντλούμενα από το traffic του site μας.

Ακόμη, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια σφαιρική επικοινωνία, από το discovery και το awareness γύρω από ένα προϊόν, μέχρι και την αγορά του. Μπορούμε να επιλέξουμε και να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή ακόμη και τα most selling προϊόντα μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ποσοστού conversions.

Φυσικά, μας δίνεται και η επιλογή να ανεβάσουμε τον κατάλογο των προϊόντων μας και να αφήσουμε το optimization στο ίδιο το Facebook. Η εν λόγω πλατφόρμα επιλέγει βάσει κοινού και ανταπόκρισης και προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα, είτε σαν μεμονωμένη διαφήμιση, είτε σαν multiple ads, επικοινωνώντας πολλαπλά χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας είναι out of stock, η επικοινωνία αυτού σταματά αυτόματα.

Αυτού του είδους η δυναμική διαφήμιση προϊόντων, θα προσελκύσει τεράστια αλλαγή στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων, αλλά και τεράστια αλλαγή στα αποτελέσματα που θα φέρει, με αύξηση μέχρι και 20% του CTR.

H χρήση των product ads γίνεται προς το παρόν μεμονωμένα και πειραματικά από κάποια brands, αλλά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο εργαλείο για όλο το κοινό.

Advertising · Facebook · News · Social Media · Tools

dynamic ads · Facebook · product ads

Agencies · Brand & Marketing Managers

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο