The New Stuff - Suit digital marketing

Dynamic Product Ads στο Facebook

Fragiskos Kavroudakis


Οι επιχειρήσεις, τόσο online όσο και offline, επικοινωνούν και εμπορεύονται παραπάνω από ένα προϊόντα. Βάσει της ποικιλίας αυτής θα πρέπει να διαμορφώνεται και η ποικιλία των διαφημίσεων που χρησιμοποιούν στο Facebook, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.

Το Facebook έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή, με τα dynamic ads ή αλλιώς product ads. Πλέον τα brands και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημίζουν πολλαπλά προϊόντα ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και με τη βοήθεια ενός απλού tracking pixel, να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.

10935995_423737301126688_855197833_n

Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια καμπάνια επικοινωνώντας συγκεκριμένα προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει δημογραφικών στοιχείων ή custom audiences, αντλούμενα από το traffic του site μας.

Ακόμη, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια σφαιρική επικοινωνία, από το discovery και το awareness γύρω από ένα προϊόν, μέχρι και την αγορά του. Μπορούμε να επιλέξουμε και να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή ακόμη και τα most selling προϊόντα μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ποσοστού conversions.

Φυσικά, μας δίνεται και η επιλογή να ανεβάσουμε τον κατάλογο των προϊόντων μας και να αφήσουμε το optimization στο ίδιο το Facebook. Η εν λόγω πλατφόρμα επιλέγει βάσει κοινού και ανταπόκρισης και προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα, είτε σαν μεμονωμένη διαφήμιση, είτε σαν multiple ads, επικοινωνώντας πολλαπλά χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας είναι out of stock, η επικοινωνία αυτού σταματά αυτόματα.

Αυτού του είδους η δυναμική διαφήμιση προϊόντων, θα προσελκύσει τεράστια αλλαγή στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων, αλλά και τεράστια αλλαγή στα αποτελέσματα που θα φέρει, με αύξηση μέχρι και 20% του CTR.

H χρήση των product ads γίνεται προς το παρόν μεμονωμένα και πειραματικά από κάποια brands, αλλά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο εργαλείο για όλο το κοινό.

Advertising · Facebook · News · Social Media · Tools

dynamic ads · Facebook · product ads

Agencies · Brand & Marketing Managers

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο