The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Νέα δυναμική αποκτούν τα events

Martinos Tsinas


Κάθε μήνα, περίπου 400 εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα events του Facebook για να ανακαλύψουν και να παρευρεθούν σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Δεδομένου ότι το 30% αυτών των εκδηλώσεων δημιουργούνται από σελίδες, τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από ένα event, όσο αναφορά το engagement, είναι άκρως δελεαστικά. Για αυτό το λόγο, το Φacebook αποφάσισε να αναβαθμίσει τη χρηστικότητα των events.

facebook-event

Πιο συγκεκριμένα, ενώ μέχρι πρότινος τα events μπορούσαν να προβληθούν αποκλειστικά με right side ads, πλέον ο δημιουργός του event θα μπορεί να σχεδιάσει και να προωθήσει τη διαφήμιση τόσο στο newsfeed του χρήστη αλλά και σε mobile platforms, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο τα κανάλια προβολής της εκδήλωσης .

Επιπλέον, ο διαχειριστής του event από εδώ και πέρα, θα έχει στη διάθεση του insights.  Ο αριθμός των χρηστών στους οποίους εμφανίστηκε το event, ο αριθμός των χρηστών που είδαν τις λεπτομέρειες του event καθώς και το σύνολο των απαντήσεων που δέχτηκε το event (joins, saves και maybes) αποτελούν σημαντικές πληροφορίες που μπορούν να οδηγήσουν εύκολα τον διαχειριστή της σελίδας σε πιο αποτελεσματική προώθηση του event.

Τέλος, τα events βελτιώνονται και για τους χρήστες αλλάζοντας εμφάνιση, ώστε να τονίζονται περισσότερο τα επερχόμενα events, ενώ οι προτάσεις για μελλοντικές εκδηλώσεις γίνονται πιο personalized και στηρίζονται σε πληροφορίες που αφορούν τις σελίδες που αρέσουν στον χρήστη, την περιοχή που βρίσκεται και την ημερομηνία, με σκοπό την καλύτερη στόχευση.

Με τις νέες αυτές δυνατότητες λοιπόν, τα events  μετατρέπονται σε ένα αποτελεσματικό engagement tool στη διάθεση των σελίδων και των brands.

Advertising · Facebook · Social Media

fb ads · fb events

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Martinos Tsinas

Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο