The New Stuff - Suit digital marketing

Το πείραμα του Facebook δείχνει το ROI…

George Anagnostopoulos


Ακούστηκαν πολλά αυτό το Σαββατοκύριακο για το πείραμα του Facebook. Κυρίως από τον αμερικανικό Τύπο, ο οποίος αποφάσισε να πετάξει το Facebook στην πυρά, επειδή διαχειριζόταν τα moods των χρηστών του.

facebook-earnings1

Ίσως το ότι το πείραμα το χρηματοδότησε ο αμερικανικός Στρατός και το ότι έγινε σε μια τεράστια κλίμακα 700.000 ανθρώπων είναι λάδι στη φωτιά. Στα δικά μου μάτια όμως και οι δύο αυτοί παράγοντες είναι εκείνοι που δίνουν περισσότερη αξία στο πείραμα αυτό.

Η δική μου προσέγγιση στο θέμα δεν είναι ούτε η νομική, ούτε η ηθική, αλλά αυτή του marketing: αν το Facebook είδε πως οι χρήστες επηρεάζονται -χωρίς καν να το γνωρίζουν- από μια αλλαγή ενός status σε κάτι τόσο βαθύ όσο το συναίσθημα που νιώθουν για μια χρονική περίοδο, τότε αυτό δεν είναι μια σαφέστατη ένδειξη πως επηρεάζονται από οτιδήποτε δημοσιεύουν οι φίλοι τους, συμπεριλαμβανομένων και οποιωνδήποτε branded μηνυμάτων;

Αυτό, αμέσως αμέσως, είναι νομίζω ένα ακόμη λιθαράκι στο «πού είναι το ROI» στα digital, το οποίο φαίνεται να βασανίζει τόσους marketers, ενώ δεν φαίνεται να απασχολεί κανέναν το πού είναι το ROI στα παραδοσιακά μέσα.

Facebook · Opinion · Social Media

Facebook · roi

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο