The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook ελαττώνει τα promotional posts των σελίδων

Vassiliki Plemmenou


Πριν από μερικές ημέρες, το Facebook έκανε μία ανακοίνωση με διπλό νόημα. Η είδηση αυτή αφορά, όπως αναμενόταν, τόσο τους χρήστες όσο και τα brands. Η διπλή της ερμηνεία έγκειται στο γεγονός ότι οι μεν χρήστες θα χαρούν ακούγοντάς την, οι δε εταιρείες όχι και τόσο.

Από τον Ιανουάριο του 2015 οι χρήστες θα βλέπουν λιγότερα promotional posts στο News Feed τους. Εννοώντας posts από τις σελίδες που ακολουθούν και τα οποία έχουν έντονο προωθητικό ύφος, όπως η εικόνα που ακολουθεί.

nf_1113_2

Ο ορισμός που έδωσε το Facebook για τα “promotional posts” προέκυψε από έρευνα που έκανε στους χρήστες και κατέληξε πως τα «ενοχλητικά» promotional posts είναι αυτά που:

  • Χρησιμοποιούν πανομοιότυπο content με αυτό των Facebook Ads μιας σελίδας
  • Ωθούν το χρήστη να αγοράσει κάποιο προϊόν ή να εγκαταστήσει κάποιο application
  • Προτρέπουν το χρήστη να λάβει μέρος σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες, χωρίς πραγματικό context.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Facebook στο Newsroom, ο λόγος που προχωρούν στην παραπάνω ενέργεια, είναι το γεγονός ότι οι χρήστες που επισκέπτονται τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης θέλουν να βλέπουν πράγματα που τους ενδιαφέρουν πραγματικά και όχι οτιδήποτε μπορεί να αναρτά μια σελίδα, ακόμη και εάν την ακολουθούν με τη θέλησή τους.  Έχοντας πάντα ως στόχο το καλύτερο user experience, το Facebook προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών του. Για το λόγο αυτό διεξήγαγε έρευνα σχετικά με το News Feed content, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως οι χρήστες επιθυμούν να βλέπουν περισσότερα stories από φίλους και σελίδες που ακολουθούν, όχι όμως content αμιγώς προωθητικού χαρακτήρα.

Το News Feed των χρηστών είναι ένας έντονα ανταγωνιστικός χώρος για τα brand pages και, όπως είναι προφανές, ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, αφού τα Facebook Pages κάνουν όλο και περισσότερες αναρτήσεις. Αυτό σημαίνει πως οι σελίδες που αναρτούν συχνά promotional posts, θα πρέπει να περιμένουν μείωση στο organic reach τους από τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Παρόλα αυτά, αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τα digital agencies όπως και για κάθε εταιρία που διαχειρίζεται brand pages. Μία πρόκληση ώστε πλέον κάθε εταιρία να εστιάζει περισσότερο στην ποιότητα του περιεχομένου που δημιουργεί για τη σελίδα ενός brand. Αν κάθε εταιρία επικεντρωθεί εξολοκλήρου στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του target group της, ώστε να υπάρχει συνοχή και ποιότητα στο σύνολο των posts που βλέπει ο κάθε χρήστης στο News Feed του, η αλλαγή αυτή του Facebook δεν θα την επηρεάσει.

 

Advertising · Facebook · Social Media

Facebook · fb newsfeed · news feed · news feed content · organic reach · promotional posts · Social Media · user experience

Agencies · Brand & Marketing Managers

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting