The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Keyword Search: Ένα χρήσιμο εργαλείο

Vassiliki Plemmenou


Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από τη μέρα που πρωτοείδαμε το Graph Search στο Facebook -δηλαδή την αναζήτηση- και το Facebook έχει ήδη λανσάρει έναν καινούργιο, πιο χρήσιμο αλλά και πιο γνώριμο στο χρήστη, τρόπο αναζήτησης, το Keyword Search.

Με το Keyword Search οι χρήστες θα μπορούν να αναζητούν posts των φίλων τους, τα οποία είχαν κάποια στιγμή νωρίτερα προσπεράσει, επειδή π.χ βιάζονταν, ή τα οποία είχαν δει αλλά για κάποιο λόγο θέλουν να δουν ξανά. Για παράδειγμα, η αναζήτηση «σουβλάκια» ή «οφθαλμίατρος», μπορούν να εμφανίσουν recommendations φίλων μας, τα οποία θα ανταγωνίζονται μέχρι και τα αποτελέσματα της Google.

Καταγραφή

Αξίζει να σημειωθεί πως, για την ώρα, στο νέο είδος αναζήτησης δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις, δεδομένου όμως ότι η αναζήτηση ενός keyword μπορεί να κρύβει την πρόθεση αγοράς ενός χρήστη, είναι περισσότερο από σίγουρο πως στο -εγγύς- μέλλον το Facebook θα δοκιμάσει και τη χρήση διαφημίσεων, ώστε να εξετάσει εάν τα αναζητούμενα keywords θα μπορούσαν να φέρουν πραγματικά έσοδα. Ποιος επαγγελματίας δεν θα πλήρωνε για να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αυτής της αναζήτησης ανάλογα με την ειδικότητά του;

Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για το Facebook αφού κατηγοριοποιεί και προσφέρει περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να είχαμε νωρίτερα παραβλέψει ή που είναι θαμμένο βαθιά στα προφίλ των χρηστών.

Το Keyword Search εμφανίζει μόνο περιεχόμενο το οποίο οι φίλοι σας έχουν μοιραστεί με εσάς, όπως δικά τους posts ή άλλα με τα οποία είχαν κάποιο interaction, και όχι public posts ή posts σελίδων. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και τα public posts ενός χρήστη θα μπορούν να τα βρουν στην αναζήτηση μόνο οι φίλοι του και όχι random άγνωστοι χρήτες του Facebook. Εάν ομως, για παράδειγμα, ένας φίλος σας θέλει να βρει δικά σας posts στα οποία αναφέρετε ότι ειστε χαρούμενος, τώρα πια μπορεί.

Το Facebook σχεδιάζει στο μέλλον να εμφανίζει και αποτελέσματα από public posts, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο όλη την πληροφορία που κρύβει μέσα του και που δεν μπορεί κανείς να βρει πουθενά αλλού. Τα αποτελέσματα θα κατατάσσονται σύμφωνα με το interaction που έχετε με το χρήστη που έχει κάνει το σχετικό post και στη συνέχεια με διάφορα άλλα κριτήρια.

Τα posts θα εμφανίζονται με τη μορφή feed, με τα keywords να επισημαίνονται με μπλε χρώμα και με τη βοήθεια ορθογραφικού ελέγχου. Εφόσον τα αποτελέσματα είναι φωτογραφίες, θα ανοίγουν σε προεπισκόπηση. Ακόμη, θα μπορεί να γίνει επιλογή μέσω φίλτρων, σχετικά με το είδος των αποτελεσμάτων που θα βλέπει ο χρήστης που κάνεις το search.

Με το Keyword Search σταματάμε πλέον να βασιζόμαστε στο feed μας και στα hashtags, αλλά μπορούμε με μια κίνηση να δούμε τι γράφουν οι φίλοι μας για ένα σημαντικό παγκόσμιο γεγονός ή για ένα brand.

Τι μπορεί, λοιπόν, να σημαίνει για τα brands αυτή η νέα δυνατότητα που δίνει το Facebook στους χρήστες του;

Πως πλέον είναι ακόμη πιο σημαντικό από πριν το τι γράφεται για το brand στο Facebook από τους χρήστες/καταναλωτές μας, αφού με μια απλή κίνηση, μπορεί κάθε χρήστης να δει τι μπορεί να γράφουν οι φίλοι του για αυτό και αυτό να τον επηρεάσει θετικά ή αρνητικά, αναλόγως με το τι θα διαβάσει.

Facebook · Tools

Facebook · keyword research · Social Media

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο