X

Facebook Lead Ads: κατάλληλα για lead generation

leads conceptual compass isolated on white background

Μία κοινά αποδεκτή αλήθεια είναι πως το mobile marketing γίνεται ολοένα και πιο ελκυστικό για κάθε marketer και advertiser. Αυτό είναι εύκολο να το καταλάβει κανείς, όταν τα smartphones έχουν γίνει κυριολεκτικά προέκταση του χεριού μας. Αρκεί επίσης να σκεφτούμε, πως πάνω από τις μισές συνολικές αναζητήσεις της Google γίνονται πλέον σε mobile συσκευές, όπως η ίδια ανακοίνωσε τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου.


Οι mobile συσκευές έχουν γίνει ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί ο κόσμος και εκεί που περιμένει να βρει όλα όσα ψάχνει. Παρατηρώντας αυτή την τάση, το Facebook αποφάσισε να δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να μπορούν να δηλώσουν στα brands το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία με γρήγορο και απόλυτα ασφαλή τρόπο.

Ο λόγος γίνεται για τα Facebook Lead Ads, τα οποία αποτελούν έναν πιο εύκολο τρόπο επικοινωνίας των χρηστών με τα brands που επιθυμούν να γνωρίσουν, αλλά και μία πιο απλή διαδικασία lead generation για τις επιχειρήσεις. Ουσιαστικά, μιλάμε για Facebook Ads τα οποία έχουν ως κύριο στόχο τη συλλογή leads και εμφανίζονται σε mobile συσκευές.

Πρακτικά ο τρόπος που λειτουργούν είναι ο εξής: Ο χρήστης βλέπει τη διαφήμιση στο NewsFeed του και αν ενδιαφέρεται κάνει κλικ στο call-to-action. Έτσι εμφανίζεται μία φόρμα, η οποία είναι ήδη συμπληρωμένη (autofill forms) με τα στοιχεία που έχει μοιραστεί ο ίδιος με το δίκτυο, όπως όνομα και e-mail. Στη συνέχεια, ο χρήστης μπορεί εάν το επιθυμεί να επεξεργαστεί τα στοιχεία αυτά και μετά να πατήσει submit.

Βλέπουμε επομένως, πως πρόκειται για τον πιο σύντομο τρόπο sign up, ο οποίος αναμένεται να είναι αρκετά αποτελεσματικός. Αυτό γιατί έχει παρατηρηθεί ότι όσα λιγότερα βήματα χρειάζεται να κάνει (και λιγότερα στοιχεία να παρέχει) ένας χρήστης για να εγγραφεί κάπου, τόσο πιο πιθανό είναι να ολοκληρώσει την εγγραφή του. Και τι καλύτερο από το να κάνεις sign up με δύο -στην κυριολεξία- κλικς;

Τα Leads Ads είναι κατάλληλα για να ενθαρρύνουν οι επιχειρήσεις τους χρήστες να εγγραφούν σε ένα newsletter, ένα event, μία προσφορά και γενικότερα για να λάβουν πληροφορίες και να μάθουν για αυτές. Ο συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης είναι διαθέσιμος και στη χώρα μας. Για να μάθετε πως μπορείτε να στήσετε τέτοιου είδους καμπάνιες μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο site του Facebook.

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.