The New Stuff - Suit digital marketing

To Facebook το χοντραίνει: Facebook Lead Ads

Nontas Karavias


To Facebook, συνεχίζει να ανακοινώνει νέα features και να ανοίγει πρωτοποριακές δυνατότητες σε marketeers και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Αυτή την φορά πρόκειται για τα Facebook Lead Ads, τα οποία είχαν ανακοινωθεί και είχαν αρχίσει να δοκιμάζονται από τα μέσα του 2015. Πλέον είναι μια δυνατότητα διαθέσιμη σε όλα τα accounts.

Τα Facebook Lead Ads, λοιπόν, είναι διαφημίσεις με ισχυρό Call-To-Action που στόχος τους είναι να φέρουν leads για την επιχείρησή σας, να μαζέψουν δηλαδή μια λίστα με δυνητικούς πελάτες, ζητώντας σε μια φόρμα συνήθως το mail ή άλλα στοιχεία τους. Όλα αυτά βέβαια γίνονταν μέχρι τώρα μέσω της landing page του εκάστοτε διαφημιστή, προσθέτοντας αρκετό friction στη διαδικασία, που ειδικά σε mobile περιβάλλον παρουσίαζε αρκετές δυσκολίες. Πλέον, το Facebook δίνει τη δυνατότητα να συμπληρώσεις την αντίστοιχη φόρμα με 2 κλικ, χωρίς να μεταφερθείς σε κάποιο landing page.

Όπως είδαμε και σε προηγούμενο άρθρο, αυτό είναι άλλο ένα δείγμα για το που το πάει μελλοντικά το Facebook:

  • Σκοπεύει να βελτιστοποιήσει το User Experience για το mobile που αναπόφευκτα θα κυριαρχήσει στο μέλλον και
  • να κρατήσει τον χρήστη οσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στο site του.

Πως να φτιάξεις ένα Lead Ad

Ξεκινάς φτιάχνοντας μια νέα καμπάνια. Μπορείς να επιλέξεις “Collect leads for your business” από τη λίστα με τα objectives. Η μόνη επιλογή που αλλάζει στα options του adset είναι πως μπορείς να βελτιστοποιήσεις το delivery των ads είτε για να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερα leads, είτε περισσότερα link clicks.2

Αφού φτιάξεις και το εικαστικό και το copy της διαφήμισης, είναι ώρα να φτιάξεις την φόρμα σου. Θα βρείς την επιλογή κάτω κάτωad

Αφού δώσεις και ένα όνομα στην φόρμα σου, μπορείς να επιλέξεις τις πληροφορίες που θα ζητήσεις από τους χρήστες. Κάποιες από αυτές θα συμπληρώνονται αυτόματα εφόσον τις παρέχει ο χρήστης στο προφίλ του. Συνίσταται:

  • να ζητάς μόνο τις πληροφορίες που θεωρείς τελείως απαραίτητες για να μην αυξάνεται η αντίσταση του χρήστη και
  • τα πλαίσια που δεν συμπληρώνονται αυτόματα και θέλουν πληκτρολόγηση να είναι 1 με 2 το πολύ. Θυμήσου, το εργαλείο αυτό φτιάχτηκε για να κάνει τη ζωή του χρήστη εύκολη. Η πλατφόρμα όπως φαίνεται παρακάτω, σου δίνει πολλές επιλογές να συμπεριλάβεις στην φόρμα σου, καθώς επίσης και τη δυνατότητα να φτιάξεις κάποια δικιά σου ερώτηση. 4

Ιδιαίτερη προσοχή έδειξε το Facebook στην πολιτική απορρήτου. Ο διαφημιζόμενος στο επόμενο βήμα είναι υποχρεωμένος να παρέχει link με το privacy policy της εταιρίας του, στο οποίο ο χρήστης θα έχει πρόσβαση πρίν πατήσει “Submit”. 5

Τέλος, έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις ένα μήνυμα (αντίστοιχο με ένα “Thank You” page) που ο χρήστης θα δει αφού πατήσει “Submit”.6

Πλέον η καμπάνια σου είναι στημένη και έχεις αρχίσει να μαζεύεις leads. Αλλά από που θα έχεις πρόσβαση στην αντίστοιχη λίστα;

Έχεις 2 επιλογές:

  • Να τις βρεις “χειροκίνητα” σε ένα αρχείο .CSV το οποίο το βρίσκεις αν πας στη σελίδα σου, μετά στο “Publishing Tools” και μετά στο “Lead Ads Forms” αριστερά.
  • Να τις συγχρονίσεις με κάποιο CRM από Facebook partners, (όπως τα Eloqua, Driftrock, Marketo, Maropost, Sailthru και Salesforce), ώστε να έχεις εύκολη διαχείριση δεδομένων και να έχεις την δυνατότητα να θέσεις γρήγορα auto-responders. Σύμφωνα με το Harvard Business Review, άλλωστε, ένα follow-up στο lead, μέχρι μία ώρα μετά το lead submission καταλήγει σε 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να εκφράσει ειλικρινές ενδιαφέρον για αγορά κάποιου προϊόντος. Προς το παρόν, λόγω του μικρού μεγέθους της ελληνικής αγοράς και των ελληνικών επιχειρήσεων, η προστιθέμενη αξία που δίνει ένα τέτοιο σύστημα, ευτυχώς δεν καθιστά απαραίτητη την εφαρμογή του για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Τέλος, από την πλευρά του χρήστη η εμπειρία είναι σύντομη και εύκολη:

  • Θα πατήσει το κουμπί call-to-action
  • Θα του ανοίξει μια φόρμα με στοιχειά να συμπληρώσει (που τα περισσότερα συμπληρώνονται αυτόματα) και ένα link με το privacy policy της εταιρίας.
  • Θα πατήσει “Submit”.
  • Τέλος, προαιρετικά, θα εμφανιστεί το “Thank you page” που προαναφερθηκε.

Πως σας φαίνονται τα νέα Lead Ads;

Advertising · Facebook · How To · lead generation · Mobile Marketing · Online Marketing · Small Business · Social Media · Tools · user experience

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting