The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

Antzela Vasilopoulou


Γνωρίζατε ότι το 80% των επιχειρήσεων σκοπεύoυν να χρησιμοποιήσουν τα bots του Facebook Messenger μέχρι το 2020;

Τα Messenger bots είναι εξαιρετικά πολύτιμα για τις επιχειρήσεις καθώς μπορούν να προγραμματιστούν για την εκτέλεση πολλών διαφορετικών λειτουργιών – από την υποστήριξη πελατών έως την δημιουργία awareness και την απόκτηση νέων πελατών!

Ακολουθούν, λοιπόν, οι 4 σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται ένα Facebook Messenger bot:

#1: Βελτίωση υποστήριξης πελατών

Αν είστε ένα μεγάλο brand, που κατακλύζεται συνεχώς με μηνύματα Facebook, η ενσωμάτωση ενός bot θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα για την υποστήριξη πελατών.

Τα bots μπορούν να κατανοήσουν ερωτήματα πελατών και να παρέχουν πολλές διαφορετικές απαντήσεις ή συμβουλές και να ανακατευθύνουν τους χρήστες στην ιστοσελίδα σας για περισσότερες πληροφορίες.

#2: Αύξηση πωλήσεων

Ένα καλά εκπαιδευμένο bot Messenger μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερες πωλήσεις!

Για παράδειγμα, στην Lego, μόλις πατήσετε “Ξεκινήστε”, το Messenger bot στέλνει μια σειρά ερωτήσεων, όπως από πού βρίσκεστε, πόσο χρονών είστε και ποιο είναι το budget σας, μαζί με τα αντίστοιχα buttons έτσι ώστε να το βοηθήσετε να περιορίσει το τι ψάχνετε.

Το bot, λειτουργώντας ως ένα είδος ψηφιακού συνεργάτη πωλήσεων, μόλις βρείτε αυτό που σας αρέσει θα σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα με το προϊόν που επιθυμείτε, ώστε να μπορείτε να κάνετε μια γρήγορη αγορά.

#3: Προσαρμογή προσφορών

Το Messenger bot μπορεί, επίσης, να συλλέγει σχετικές πληροφορίες για το κοινό σας και στη συνέχεια να τους στέλνει προσαρμοσμένα μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις τους.

Αφού καθορίσει ποια κατηγορία προϊόντων ενδιαφέρει το πελάτη περισσότερο, δημιουργεί ένα προφίλ χρήστη, με βάση τις απαντήσεις που έχει δώσει στην συνομιλία, και χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να μοιραστεί μαζί του περισσότερα προϊόντα και περιεχόμενο που πιστεύει ότι θα του αρέσει.

#4: Αύξηση αναγνωρισιμότητας

Τα Messenger bots είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμα για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας.

Ένας τρόπος να γίνει αυτό είναι να προσαρμόσετε το μήνυμα χαιρετισμού που θα εμφανίζεται όταν κάποιος αρχικά αλληλεπιδρά με το Messenger bot σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για εσάς προτού να συμμετάσχουν σε συνομιλία.

Πώς να ξεκινήσετε με το Facebook Messenger Bots

Εάν γνωρίζετε κώδικα, μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας Facebook Messenger Bot. Αν οι ικανότητές σας στην κωδικοποίηση είναι ελάχιστες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία τρίτων και να τα προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες.

Αν ψάχνετε, λοιπόν, έναν τρόπο να ενισχύσετε τις ενέργειες Marketing στο Facebook και να μετατρέψετε τον λογαριασμό σας στο Messenger σε έναν οδηγό υποστήριξης πελατών και πωλήσεων, τότε συνιστούμε σίγουρα να χρησιμοποιήσετε τα Messenger bots το συντομότερο δυνατό!

Advertising · Facebook · marketing · Social Media

digital marketing · Facebook · facebook messenger · messenger bots

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Antzela Vasilopoulou

Η Άντζελα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η αγάπη της για τη φωτογραφία την οδήγησε από νωρίς στον κόσμο των Social Media και του Digital Marketing στοχεύοντας στη συνεχή ανάπτυξη του επικοινωνιακού και δημιουργικού της χαρακτήρα. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Monogram.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο