The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα εποχή στο Facebook Messenger με την επιλογή εξαφανισμού μηνυμάτων

Eleni Vogiatzi


Η ιδιωτικότητα των χρηστών στο διαδίκτυο είναι ζήτημα ασφάλειας και δικαίωμα όλων. Στις προσπάθειες των τεχνολογικών κολοσσών προς αυτή την κατεύθυνση, το Facebook φαίνεται να διεκδικεί το ενδιαφέρον με την έκδοση ενός νέου μηχανισμού στο Messenger: αυτού που θα επιτρέπει την εξαφάνιση μηνυμάτων μας μετά από ορισμένο χρόνο.

disappearing messages

Τα πλάνα της εταιρίας φαίνεται να έχουν αλλάξει πορεία  από το Νοέμβριο, όταν οι συζητήσεις αφορούσαν στην εφαρμογή του μηχανισμού αυτοκαταστροφής μηνυμάτων, όπως στο Snapchat. Σήμερα, τα τεχνολογικά πηγαδάκια μιλούν για επικείμενο δικαίωμα του χρήστη να ορίζει ημερομηνία λήξης των μηνυμάτων του, ώστε αυτά να εξαφανίζονται.

Η ιδέα του Facebook, παρόλα αυτά, δεν αποτελεί επίτευγμα χωρίς προηγούμενο.Το topic ‘ιδιωτικότητα και ασφάλεια’ φαίνεται να έχει αρκετά παρακλάδια εφαρμογής μέχρι σήμερα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το Snapchat, με τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα, καθώς και ο μηχανισμός end-to-end κρυπτογράφησης του WhatsApp.

Με τη νέα δυνατότητα στο Messenger, όμως, το Facebook στοχεύει στο να αναδειχθεί η Νο. 1 πλατφόρμα επικοινωνίας σε όρους ασφαλείας. Η διεκδίκηση της πρωτιάς είναι αναμενόμενη, αφού άλλες εφαρμογές με δυνατότητα κρυπτογράφησης, όπως η Telegram, έχουν ήδη πάνω από 100.000.000 ενεργούς χρήστες.

Ο μηχανισμός εξαφάνισης μηνυμάτων διανύει ήδη περίοδο δοκιμών σε χρήστες iOS.

 

Facebook · News · Privacy · Social Media

facebook messenger · privacy · snapchat

Eleni Vogiatzi

Η Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Content Marketing, αφού της αρέσει να γράφει και να σχεδιάζει. Έχει ολοκληρώσει μια τρίμηνη πρακτική σε φαρμακοβιομηχανία και στο παρόν εργάζεται ως account executive στη Socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο