The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook moments και image recognition: Κάτι που θα μας απασχολήσει σύντομα…

Eleni Vogiatzi


Η εφαρμογή Facebook Moments, έκανε πρόσφατα – καθυστερημένα – την εμφάνισή της σε Ευρώπη και Καναδά, παρέχοντας εκτός των άλλων τη δυνατότητα αυτόματης αναγνώρισης προσώπων σε φωτογραφίες, μια τεχνολογία που υπάρχει τα τελευταία χρόνια, αλλά μόλις τώρα αρχίζει να γίνεται mainstream στον χώρο της τεχνολογίας και να αξιοποιείται και εμπορικά. Το Facebook φαίνεται να μπαίνει στον τομέα αυτό δυναμικά.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή.

Στην πράξη, το Facebook Moments μπορεί και σκανάρει το προσωπικό άλμπουμ φωτογραφιών του χρήστη, αναγνωρίζει πρόσωπα των φίλων του στο Facebook και του παρέχει την επιλογή διαμοιρασμού των φωτογραφιών του με αυτούς. Το sharing φωτογραφιών γίνεται μέσω της δημιουργίας ενός ιδιωτικού άλμπουμ, στο οποίο έχουν πρόσβαση όσοι έχουν γίνει “tagged” στις φωτογραφίες και διαθέτουν τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

moments!

Πολλοί, όμως,  φορείς προστασίας προσωπικών δεδομένων στην Ε.Ε. και τον Καναδά αντιτάχθηκαν σε αυτό. Ο λόγος; Ότι η αρχική έκδοσή του προχωρούσε σε αυτόματη προσθήκη ετικετών με τα ονόματα των εικονιζόμενων. Για το λόγο αυτό, το Facebook προχώρησε στην επανέκδοση του Moments, που αυτή τη φορά υποστηρίζει μεν την αυτόματη ομαδοποίηση φωτογραφιών με κοινά πρόσωπα, αλλά αφήνει την επιλογή για tag φίλων στην ευχέρεια του χρήστη.

Γιατί, όμως, θα έπρεπε το Facebook Moments να ενδιαφέρει τους marketers;

Ο λόγος για την τεχνολογία αναγνώρισης φωτογραφιών, που υπόσχεται να δώσει μια νέα διάσταση στο digital marketing.

Ήδη μια μορφή της τεχνολογίας αυτής, επιτρέπει στους χρήστες να φωτογραφίζουν με το κινητό τους άτομα ή αντικείμενα, και αυτομάτως να εντοπίζουν την πηγή αγοράς του προϊόντος ή τρόπους δικτύωσης με το εικονιζόμενο άτομο.

see snap shop

Μια δεύτερη, πιο στοχευμένη εφαρμογή της τεχνολογίας, επιτρέπει το logo recognition. Σύμφωνα με αυτή, όταν οι χρήστες ανεβάζουν εικόνες του εαυτού τους με ένα προϊόν σε ένα κατάστημα και τις μοιράζονται στα κοινωνικά δίκτυα με τη χρήση hashtag ή αναφέροντας το εμπορικό σήμα, τα brands ενημερώνονται αντίστοιχα.

Σκεφτείτε, λοιπόν, την αξία της τεχνολογίας αναγνώρισης φωτογραφιών, όταν οι fans των social media ανεβάζουν κατά μέσο όρο 2 δισεκατομμύρια φωτογραφίες την ημέρα σε Facebook, Instagram, Flickr, Whatsapp και Snapchat.

Με την χρήση τέτοιου είδους big data οι marketers μπορούν να συλλέξουν σημαντικά δεδομένα σχετικά με την κοινωνική επιρροή και την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Μπορούν, ακόμη, να αποκτήσουν εικόνα για το πώς οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα, πώς τα εντάσσουν μέσα στην καθημερινότητά τους και γιατί τα προτιμούν έναντι άλλων. Πρόκειται για μια εναλλακτική μορφή πολυδιάστατης έρευνας.

Σε γενικές γραμμές, με την πρόσβαση σε άφθονη πληροφορία, η τεχνολογία της αυτόματης αναγνώρισης εικόνων εξαλείφει ακόμα περισσότερο τα εμπόδια μεταξύ του marketer και του target group του.

Advertising · Facebook · Future · News · Online Marketing · Social Media

digital marketing · Facebook · Mobile · photos · Social Media

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Eleni Vogiatzi

Η Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Content Marketing, αφού της αρέσει να γράφει και να σχεδιάζει. Έχει ολοκληρώσει μια τρίμηνη πρακτική σε φαρμακοβιομηχανία και στο παρόν εργάζεται ως account executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting