The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Όλοι κάτω από την ίδια σκεπή.

Martinos Tsinas


Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά brands τα οποία διαθέτουν πολλά locations είναι το εξής: μία επωνυμία, πολλά υποκαταστήματα και αντίστοιχα πολλές σελίδες στο facebook. Πως θα γίνει η διαχείριση όλων των σελίδων; Ποια θα είναι η κεντρική σελίδα; Αν δεν υπάρχει σελίδα για ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα που θα απευθυνθεί ο χρήστης;

Τη λύση στο πρόβλημα φαίνεται να δίνει τώρα το Facebook, προσφέροντας στον διαχειριστή της σελίδας τη δυνατότητα να ορίσει μία μητρική σελίδα και εκεί να δημιουργήσει μία σελίδα για κάθε υποκατάστημα, προσθέτοντας αναλυτικές πληροφορίες για αυτό, είτε να προσθέσει υπάρχουσες σελίδες που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία. Το εργαλείο για τη διαχείριση multiple locations βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, όμως σύμφωνα με ανακοίνωση του social network δε θα αργήσει να εφαρμοστεί στις πρώτες σελίδες.starbucks-locations

 

multiple locations

Πηγή: insidefacebook.com

Το αποτέλεσμα; Οι επιχειρήσεις θα αποκτήσουν οργάνωση και έλεγχο των σελίδων, ενώ οι χρήστες καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς μπαίνοντας στην μητρική σελίδα  θα έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν το πλησιέστερο υποκατάστημα του brand.

Facebook · Social Media

multiple locations manager

Martinos Tsinas

Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο