The New Stuff - Suit digital marketing

Το Nearby Friends του Facebook εξελίσσει την επικοινωνία

George Voudouris


Μέχρι τώρα το Facebook παρακινούσε τους χρήστες να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους, τις ταινίες που παρακολουθούν, τα τελευταία γεγονότα της καθημερινότητας τους, ακόμα και την τοποθεσία που βρίσκονται. Κι αφού βρήκε σε όλα αυτά ανταπόκριση, αποφάσισε να τους δώσει τη δυνατότητα να προσφέρουν σε live streaming την ίδια τη μετακίνησή τους.

Το Nearby Friends είναι στην ουσία η εξέλιξη του check in. Ο χρήστης δεν χρειάζεται πια να ποστάρει την τοποθεσία του, αλλά αντί αυτού η συγκεκριμένη εφαρμογή, η οποία θα είναι κομμάτι του mobile app του Facebook, θα ενημερώνει τους φίλους του για την ακριβή του θέση ανά πάσα στιγμή. H επιλογή αυτή θα είναι προαιρετική.

Untitled

Όπως αναφέρουν οι συντελεστές του, το Nearby Friends έχει σαν στόχο να ενώσει τα άτομα, να κάνει πιο εύκολη την επικοινωνία με τους φίλους τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίζουν με ποιους από αυτούς βρίσκονται κοντά και να επιλέξουν ποιοι θα δουν την τοποθεσία τους, χωρίς να είναι εφικτό να την κοινοποιήσουν δημόσια. Αρκετά σημαντικό, επίσης, όσον αφορά την ιδιωτικότητα του χρήστη, είναι ότι σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από τους άλλους δεν θα προσδιορίζεται επακριβώς η γεωγραφική θέση, διατηρώντας λίγο τα προσχήματα και προλαβαίνοντας τους επικριτές.

Η εφαρμογή έχει εξελιχθεί αρκετά από την αρχική της μορφή, η οποία κούραζε με τις συνεχείς ενημερώσεις και υπενθυμίσεις, καθώς η πλειοψηφία των εφαρμογών του Facebook προσαρμόζεται στον χρήστη όσο τον «μαθαίνει» μέσα από τη λειτουργία της. Ο Andrea Vaccari, product manager της εφαρμογής θεωρεί πως «μετά από δύο χρόνια πειραματισμού στους εργαζόμενους του Facebook, το Nearby Friends είναι έτοιμο να βγει στα χέρια του κόσμου και είμαστε περίεργοι για τον τρόπο που θα το χρησιμοποιήσει».

Όντως, θα είχε ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε όχι μόνο την ιδιωτική του χρήση, αλλά και τις πιθανές εξελίξεις που μπορεί να φέρει στο digital marketing. Ας μην υποτιμούμε την επιχειρηματική δραστηριότητα γύρω από την εφαρμογή, διότι θα δοθεί η ευκαιρία για ενέργειες, όπως για παράδειγμα localized real-time ads, ανάλογα με την τοποθεσία του κάθε καταστήματος, ή διάφορες άλλες παρόμοιου χαρακτήρα, οι οποίες θα εξελίξουν και την συμπεριφορά της αγοράς όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.

Social Media

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο