Το Facebook «πέφτει» και η Nestle KitKat αρπάζει την ευκαιρία
Χθες το πρωί, το Facebook «έπεσε» για περίπου 30 λεπτά. Πρόκειται για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά το οποίο χρήστες από όλο τον κόσμο αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης στο δημοφιλέστερο site κοινωνικής δικτύωσης.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε ραγδαία αύξηση της κίνησης στο Twitter, καθώς οι χρήστες των social media επιδόθηκαν σε έναν καταιγισμό παραπόνων, χρησιμοποιώντας το hashtag #facebookdown. Η κατάσταση έδωσε μια καλή ευκαιρία σε brands να μπουν στο παιχνίδι τουιτάροντας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το tweet της Nestle KitKat:
Πηγή: www.xblog.gr
Παραδείγματα όπως αυτό δείχνουν ότι μία ομάδα διαχείρισης με καλά αντανακλαστικά μπορεί να επιδείξει γρήγορα αντανακλαστικά και να δημιουργήσει εύκολα buzz στα social media.