The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook «πέφτει» και η Nestle KitKat αρπάζει την ευκαιρία

Despina Skordili


Χθες το πρωί, το Facebook «έπεσε» για περίπου 30 λεπτά. Πρόκειται για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά το οποίο χρήστες από όλο τον κόσμο αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης στο δημοφιλέστερο site κοινωνικής δικτύωσης.

facebook_down

Το γεγονός αυτό προκάλεσε ραγδαία αύξηση της κίνησης στο Twitter, καθώς οι χρήστες των social media επιδόθηκαν σε έναν καταιγισμό παραπόνων, χρησιμοποιώντας το hashtag #facebookdown. Η κατάσταση έδωσε μια καλή ευκαιρία σε brands να μπουν στο παιχνίδι τουιτάροντας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το tweet της Nestle KitKat:

nestle-kit-kat

Πηγή: www.xblog.gr

Παραδείγματα όπως αυτό δείχνουν ότι μία ομάδα διαχείρισης με καλά αντανακλαστικά μπορεί να επιδείξει γρήγορα αντανακλαστικά και να δημιουργήσει εύκολα buzz στα social media.

Social Media

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting