The New Stuff - Suit digital marketing

Οι αλλαγές στο Facebook απαιτούν νέο content strategy

Despina Skordili


Τους τελευταίους μήνες έχουμε τονίσει ιδιαίτερα τις αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook, που οδηγούν σταδιακά σε όλο μεγαλύτερη μείωση στο reach του περιεχομένου των σελίδων.  Όπως φαίνεται από σχετικές έρευνες, το organic reach των σελίδων στο social network έφτασε σε μονοψήφια ποσοστά μέσα στο 2014. Παρακολουθώντας την πορεία της πρόσφατης εξέλιξης του EdgeRank, του αλγόριθμου που ρυθμίζει ποια posts εμφανίζονται στο newsfeed του κάθε χρήστη, τα νούμερα οδηγούν σε ένα συμπέρασμα: με κάθε interaction που έχουμε με το κοινό της σελίδας μας, «χάνουμε» αυτούς οι οποίοι δεν έχουν engagement με το περιεχόμενό μας.

facebook content

Καθώς έτσι πλησιάζουμε ολοένα και πιο κοντά στο Facebook Zero– δηλαδή το σημείο όπου το organic reach των σελίδων θα τείνει προς το μηδέν, ενώ ένας χρήστης δεν θα μπορεί να δει το περιεχόμενο μίας σελίδας στο newsfeed του, παρά μόνο εάν την επισκεφτεί- τα παραπάνω σημαίνουν μάλλον ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε το content strategy που έχουμε για τις σελίδες που διαχειριζόμαστε. Πιο συγκεκριμένα, να επανεξετάσουμε τη συχνότητα των post μας, αλλά και το είδος των ενεργειών που τρέχουμε.
Ως τώρα, η τάση ήθελε πολλά και μικρά apps, ώστε να διατηρείται το engagement σε υψηλά επίπεδα. Η στρατηγική αυτή μέχρι στιγμής απέδιδε καλά αποτελέσματα, καθώς μια σελίδα με 6, για παράδειγμα, ενέργειες το χρόνο είχε κατά μέσο όρο διπλάσιο engagement rate με μια σελίδα αντίστοιχου μεγέθους με 2-3 ενέργειες το χρόνο.
Με τις αλλαγές, όμως, που επηρεάζουν το organic reach των facebook posts, το engagement rate μειώνεται, ενώ το Facebook ωθεί όλο και περισσότερους marketers σε paid media. Δεδομένου λοιπόν του clutter από πολλούς μικρούς παίκτες που κάνουν συνεχώς μικρούς διαγωνισμούς, ίσως θα ήταν σοφότερο, για λόγους διαφοροποίησης, τα brands να προτιμούν στο εξής κάτι μεγαλύτερο και με μικρότερη συχνότητα.
Εξάλλου, όπως έχει ανακοινώσει πολλάκις το ίδιο το Facebook, σκοπός του είναι να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητας περιεχόμενο. Επομένως, η τάση που ήθελε μέχρι σήμερα «πολλά και μικρά», τώρα υποστηρίζει τα λίγα και μεγάλα.

Facebook

content strategy · facebook zero · reach

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο