The New Stuff - Suit digital marketing

Και νέες σελίδες

George Anagnostopoulos


Είχαμε αναφέρει πριν δύο εβδομάδες, πως η αλλαγή του newsfeed στο Facebook δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για marketers, με ίσως μια μικρή εξαίρεση.

Τώρα, επανέρχεται το Facebook και κάνει αλλαγές και στα Facebook Pages.

Οι αλλαγές, όπως τις βλέπουμε στην πρώτη σελίδα που τις έχει ήδη εφαρμόσει το Facebook, είναι κυρίως αισθητικές και όχι λειτουργικές.

Facebook Pages 2014

Συγκεκριμένα, βλέπουμε τις εξής αλλαγές:

  1. Η σελίδα χωρίζεται και πάλι σε δύο μεριές. Η αριστερή είναι μικρότερη και περιλαμβάνει τις στατικές πληροφορίες της σελίδας, ενώ η δεξιά περιλαμβάνει τα posts. Αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: αντίο highlight posts!
  2. Τα tabs έχουν τώρα δύο σημεία στα οποία εμφανίζονται. Ως λεκτικό εμφανίζονται κάτω από την cover photo και ως icons με λεκτικό εμφανίζονται στην αριστερή στήλη της σελίδας με τον τίτλο Apps, κάτω από το πρώτο box. Το ότι το visibility των tabs έχει μεταφερθεί below the fold (δηλαδή χρειάζεται να σκρολάρει ο χρήστης για να το βρει) σημαίνει πως μάλλον οι οργανικές επισκέψεις σε αυτά από τη σελίδα θα μειωθούν για τις περισότερες σελίδες. Αυτό, φυσικά, δεν επηρεάζει την αποτελεσματικότητα από πληρωμένες διαφήμισεις και τις direct links προς το tab.
  3. Το ενδιαφέρον όμως είναι πως θα προστεθεί μία λειτουργία που θα επιτρέπει στους admins να συγκρίνουν κάποια από τα metrics της σελίδας τους με αυτά του ανταγωνισμού τους. Και αυτά τα στοιχεία θα είναι exportable και στο Excel που κατεβάζουν οι admins κάθε μήνα, ώστε να κρατάνε και ένα καλό ιστορικό της πορείας της σελίδας τους απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ενώ οι αλλαγές είναι ένα feature το οποίο πάντα θα υπάρχει στο Facebook, αφού είναι ένα μέσο το οποίο διαρκώς εξελίσσεται (constant beta, το λένε οι προγραμματιστές), κάθε φορά που επέρχονται οι αλλαγές οι χρήστες επαναστατούν. Δεν διαφέρει και αυτή η φορά με πολλούς ιδιοκτήτες σελίδων που εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους στο Mashable.

Πότε θα γίνει η αλλαγή; Έχει ήδη ξεκινήσει σε μεγάλες αμερικάνικες σελίδες και είναι από τις αλλαγές που πιστεύουμε πως δε θα αργήσει να γίνει και στις ελληνικές.

 

Facebook

design · fb pages · kpi · metrics

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο