The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook θα σε βρει…

Stefanos Sklavenitis


Ακόμα κι αν πολλοί από εμάς αποφεύγουμε να μοιραστούμε προσωπικές πληροφορίες online, το Facebook δεν αποθαρρύνεται και ψάχνει να βρει και offline στοιχεία για να μπορέσει να πουλήσει διαφημίσεις. Με το νέο του προϊόν, που μόλις ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, το δημοφιλέστερο social network διεισδύει σε μια νέα πολύ ενδιαφέρουσα αγορά με την βοήθεια ‘εταίρων’, εξ’ου και το όνομα ‘Partner Categories’.

Επιλεγμένοι συνεργάτες του Facebook οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε data όπως ας πούμε την μάρκα και την ηλικία του αυτοκινήτου μας ή τα χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει, συνδυάζουν τα δεδομένα τους με αυτά του Facebook και βρίσκουν αυτόν πχ. που θέλει πιθανότατα να αγοράσει αυτοκίνητο το αμέσως επόμενο διάστημα (κι αν ακόμα δεν ήθελε, ίσως το σκεφτεί με μια επαναλαμβανόμενη στοχευμένη διαφήμιση, έτσι;).

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως αν είσαι αντιπροσωπεία αυτοκινήτων κοντά στην περιοχή που μένει ο συγκεκριμένος χρήστης, οι επιλογές σου στις διαφημίσεις Facebook αυξάνονται και βελτιώνονται σημαντικά, αφού βρίσκεις με μεγαλύτερη ακρίβεια πιθανούς πελάτες. Άλλωστε, άλλο να έχεις εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα και άλλο να είσαι στην φάση να αγοράσεις ένα. Αν μέχρι σήμερα η στόχευση αφορούσε το πρώτο κοινό, η νέα στόχευση υπόσχεται μεγαλύτερο conversion και περισσότερες ευκαιρίες στους διαφημιζόμενους.

Ταυτόχρονα, και δεδομένου ότι το privacy είναι στο κέντρο της συζήτησης στη δημόσια σφαίρα στο blog του facebook ξεκαθαρίζουν πως τα δεδομένα που θα μεταφέρονται δεν θα είναι ονομαστικά αλλά θα αφορούν συμπεριφορές και aggregated information, θέλοντας να καθησυχάσουν τους χρήστες τους που θα εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να διαλέγουν ποιες διαφημίσεις θα τους στοχεύουν και ποιες όχι.

Αν πετύχει το πείραμα, να περιμένετε σύντομα την επέκτασή του…

Advertising · Facebook · Social Media

ads targeting · Facebook · partner categories

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο