The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook θα σε βρει…

Stefanos Sklavenitis


Ακόμα κι αν πολλοί από εμάς αποφεύγουμε να μοιραστούμε προσωπικές πληροφορίες online, το Facebook δεν αποθαρρύνεται και ψάχνει να βρει και offline στοιχεία για να μπορέσει να πουλήσει διαφημίσεις. Με το νέο του προϊόν, που μόλις ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, το δημοφιλέστερο social network διεισδύει σε μια νέα πολύ ενδιαφέρουσα αγορά με την βοήθεια ‘εταίρων’, εξ’ου και το όνομα ‘Partner Categories’.

Επιλεγμένοι συνεργάτες του Facebook οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε data όπως ας πούμε την μάρκα και την ηλικία του αυτοκινήτου μας ή τα χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει, συνδυάζουν τα δεδομένα τους με αυτά του Facebook και βρίσκουν αυτόν πχ. που θέλει πιθανότατα να αγοράσει αυτοκίνητο το αμέσως επόμενο διάστημα (κι αν ακόμα δεν ήθελε, ίσως το σκεφτεί με μια επαναλαμβανόμενη στοχευμένη διαφήμιση, έτσι;).

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως αν είσαι αντιπροσωπεία αυτοκινήτων κοντά στην περιοχή που μένει ο συγκεκριμένος χρήστης, οι επιλογές σου στις διαφημίσεις Facebook αυξάνονται και βελτιώνονται σημαντικά, αφού βρίσκεις με μεγαλύτερη ακρίβεια πιθανούς πελάτες. Άλλωστε, άλλο να έχεις εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα και άλλο να είσαι στην φάση να αγοράσεις ένα. Αν μέχρι σήμερα η στόχευση αφορούσε το πρώτο κοινό, η νέα στόχευση υπόσχεται μεγαλύτερο conversion και περισσότερες ευκαιρίες στους διαφημιζόμενους.

Ταυτόχρονα, και δεδομένου ότι το privacy είναι στο κέντρο της συζήτησης στη δημόσια σφαίρα στο blog του facebook ξεκαθαρίζουν πως τα δεδομένα που θα μεταφέρονται δεν θα είναι ονομαστικά αλλά θα αφορούν συμπεριφορές και aggregated information, θέλοντας να καθησυχάσουν τους χρήστες τους που θα εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να διαλέγουν ποιες διαφημίσεις θα τους στοχεύουν και ποιες όχι.

Αν πετύχει το πείραμα, να περιμένετε σύντομα την επέκτασή του…

Advertising · Facebook · Social Media

ads targeting · Facebook · partner categories

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting