The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Reactions: Πώς επηρεάζουν τον marketer;

Nontas Karavias


Facebook Reactions: Αξίζει να ασχοληθούμε με αυτά από τη μεριά του marketing ή μήπως όχι;

Ας δούμε πρώτα από όλα τι ακριβώς είναι αυτά, όπου πλέον εκτός από το Like που μας συνοδεύει στο Facebook από το 2009, υπάρχουν 6 νέα reactions: Love, Haha, Yay, Wow, Sad & Angry.

facebook reactions

Ενταξει, αυτό δεν ήταν ακριβές. Στην πραγματικότητα, το Yay κόπηκε στο casting την τελευταία στιγμή αφού  το Facebook έκρινε πως οι χρήστες μάλλον δεν ήξεραν πώς ακριβώς να το χρησιμοποιήσουν.

Το Facebook μάλλον έκρινε επίσης πως οι χρήστες στο κινητό τα χρησιμοποιούν περισσότερο, αφού τους είναι πιο δύσκολο να πληκτρολογήσουν κάποιο comment.

Η πρώτη εβδομάδα με τα Facebook Reactions μας έδειξε πως βέβαια η πλειοψηφία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το Like, καθώς είναι πιο γρήγορο.

Αλλά ας εξετάσουμε τι σημαίνουν τα reactions από τη μεριά του marketer. Τα Insights είναι πλέον λίγο πιο ενισχυμένα αφού περιλαμβάνουν όλα τα reactions των χρηστών τόσο στα posts όσο και στα shares αυτών.

facebook reactions insights

Ίσως κάποιος να ανησυχήσει αν δει κάποια Sad ή Angry reactions στα posts της σελίδας του, αλλά είναι μάλλον φυσικό.

Νομίζω θα υπάρχει μια αρχική περίοδος που θα πέφτει και λίγο Sad, Angry και τέτοια που θα είναι λίγο λόγω innovation και λίγο λόγω τρολλαρίσματος, το οποίο με τον καιρό θα ατονήσουν εκτός από πραγματικές περιπτώσεις χρήσης τους, όπως για παράδειγμα σε posts για σοβαρά θέματα, σαν αυτά που κάνει ο συνεργάτης της Socialab, η Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες του ΟΗΕ, με πραγματικά προβλήματα του κόσμου.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για πιο ελαφριά θέματα…
facebook reactions sad
Το αν τα Reactions είναι ένα από τα μικρά tricks που κάνει το Facebook για να ανανεώσει το ενδιαφέρον των χρηστών του ή το αν αυτά τα κουμπάκια θα παίξουν στο μέλλον ρόλο στο να διαμορφώσουν το περιεχόμενο που βλέπουμε στο Newsfeed μας (όπως ισχυρίζεται το BusinessInsider), είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον.
Όμως, είναι σημαντικό να τονίσουμε πως είναι πολύ καλή κίνηση ακόμα και τα αρνητικά συναισθήματα (Sad & Angry) γιατί με τον καιρό θα φανεί ότι απορροφούν κάποιο από το negative feedback (hide, unlike page και report) που μπορεί να κάνει κάποιος χρήστης σε content και τα οποία έχουν αρνητικές συνέπειες στο reach των posts μας.
Καλώς ήρθατε λοιπόν Facebook Reactions

Advertising · Facebook · Social Media

facebook reactions

Agencies · Small Businesses

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting