Ανακατηγοριοποίηση
Το Facebook έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία ανακατηγοριοποίησης των pages, προσπαθώντας να ξεχωρίσει τα brands, τα προϊόντα, τις επιχειρήσεις και τα δημόσια πρόσωπα από το συρφετό των σελίδων που αντιπροσωπεύουν απλά ομάδες ανθρώπων με κάποιο κοινό ενδιαφέρον (και θα έπρεπε να είναι groups), τοποθεσίες, ιδέες κλπ (που θα έπρεπε να είναι community pages).
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι πρέπει άμεσα να πιάσετε το vanity URL σας και να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα σας, αλλιώς μπορεί να χάσετε τον έλεγχό της, αν το φίλτρο του Facebook αποφασίσει πως η σελίδα σας μάλλον θα έπρεπε να είναι community page ή group.
Αλλιώς μπορεί να λάβετε ένα τέτοιο email όπως μια επιχείρηση στις ΗΠΑ:
Καλύτερα είναι κάτι τέτοιο να μη σας βρει απροετοίμαστους, γιατί μπορεί να χάσετε τον έλεγχο της σελίδας σας – προσωρίνα ή μόνιμα.