Facebook SEO
Το Facebook ανακοίνωσε πριν από ένα περίπου μήνα το Graph Search, την πρωτοποριακή αυτή λειτουργία που εμπλέκει τους φίλους μας στις αναζητήσεις μας.
Έτσι μπορούμε να αναζητήσουμε για φωτογραφίες φίλων μας από τα Τρίκαλα, εστιατόρια στα οποία συχνάζουν οι φίλοι μας στο Γκάζι, φίλους μας που πάνε για τρέξιμο συχνά κ.ο.κ.
Το Graph Search έχει όμως προεκτάσεις επαγγελματικές.
Σίγουρα κάποια από τα εστιατόρια στο Γκάζι, στο προηγούμενο παράδειγμα, θα θέλανε να συμπεριληφθούν στα αποτελέσματα της αναζήτησης αυτής. Ίσως και κάποιοι καλλιτέχνες να θέλουν να συμπεριληφθούν στις αναζητήσεις για το «τι μουσική ακούνε οι φίλοι μου». Και σε επόμενο επίπεδο ίσως να θέλουμε ένα άρωμα να συμπεριληφθεί στο «τι φοράνε οι φίλοι μου».
Μήπως πρέπει να δείτε τι αλλαγές πρέπει να κάνετε στο site σας και στη σελίδα στο facebook;
Ένα πρώτο hint δίνει με την παρουσίασή του ο Chad Whitman, ιδρυτής του πολύ αγαπημένου μου EdgeRankChecker, που μιλάει για Open Graph Meta Data.
[slideshare id=16606566&doc=graphsearchslideshare-130218112200-phpapp02]
Τώρα που είδαμε ότι τα keywords meta data δε δουλεύουν εδώ και τόσα χρόνια, μήπως να στραφούμε στο Facebook SEO;