The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Tracking Pixel …όπως λέμε Google Analytics

Manos Valasis


Ακούμε συχνά ότι ο πόλεμος μεταξύ Facebook και Google μαίνεται, σκεπτόμενοι πως και οι δύο διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος στα online διαφημιστικά budget – ας είμαστε ειλικρινείς: πόσες καμπάνιες δε χρησιμοποιούν καθόλου ούτε Google Adwords, ούτε Facebook Ads;

Facebook Conversions Tracking Pixel

Ο πόλεμος πέρασε λοιπόν σε άλλο επίπεδο, καθώς πλέον το Facebook προσφέρει tracking code αντίστοιχο με αυτό των Google Analytics. Το νέα “άρμα” ονομάστηκε Tracking Pixel, ως φόρο τιμής στη διάφανη τελεία που ευθύνεται για το όλο εγχείρημα.

Ποιες είναι όμως οι δυνατότητές του και πώς μπορούμε εμείς να ωφεληθούμε από αυτό;

1) Remarketing

Άνθρωποι που πρόσθεσαν πράγματα στο καλάθι τους, αλλά δεν αγόρασαν, θα δουν μια στοχευμένη διαφήμιση στο newsfeed προσκαλώντας να επιστρέψουν, ενδεχομένως σε συνδυασμό με κάποια έκπτωση

2) Campaign Comparison

Ποια διαφήμιση στο facebook μας φέρνει τα περισσότερα clicks στη σελίδα μας; Ποια διαφήμισή μας είναι περισσότερο engaging; Μαθαίνουμε περισσότερα για την απόδοση των διαφημίσεών μας, κι έτσι μπορούμε είτε να φτιάξουμε καλύτερες διαφημίσεις, με βάση το ποια αποδίδει περισσότερο, αλλά και να βελτιώσουμε τις ήδη υπάρχουσες

3) Business Process & Flow Evaluation

Μπορούμε να βελτιώσουμε το ROI μας, βρίσκοντας πιθανά flaws στο conversion flow της σελίδας μας. Συγκεκριμένα, μπορούμε να ορίσουμε σημεία ελέγχου στη σελίδα μας, για παράδειγμα στην αρχική, στη σελίδα ενός προϊόντος, στο καλάθι, στη σελίδα της πληρωμής και στο τέλος της διαδικασίας, ώστε να καταλάβουμε σε ποιο στάδιο σταματούν οι περισσότεροι επισκέπτες μας, και άρα είτε να βελτιώσουμε το συγκεκριμένο στάδιο τεχνικά (Design, User Interface, User Experience), είτε αν κριθεί αναγκαίο να προσφέρουμε κάποιο πρόσθετο δέλεαρ για να εξασφαλίσουμε τη συνέχιση της διαδρομής.

Να θυμίσω εδώ ότι όλα τα παραπάνω τα προσφέρει ήδη το Google εδώ και αρκετό καιρό – σε κάποιες περιπτώσεις αρκετά χρόνια (Remarketing, Analytics/Adwords, Conversion Goals & Funnels κλπ).

Κλείνοντας, ίσως να μην ξέρουμε αν θα επικρατήσει το Google, το Facebook, αν θα υπάρχει χώρος και για τους δύο στο μέλλον, ή θα υπάρξουν και άλλοι game-changing παίκτες, αλλά δύο πράγματα είναι βέβαια:
Ο ανταγωνισμός βοηθά τους marketers, καθώς οι key-players προσφέρουν νέα, εξαιρετικά εργαλεία, ενώ ταυτόχρονα οι υποσχέσεις για την προστασία του privacy των χρηστών χαλαρώνουν όλο και περισσότερο.

Facebook · Social Media

conversion · facebook ads · tracking

Manos Valasis

Ο Μάνος Βαλάσης έχει περάσει από Telecoms και INGO Executive Management, όμως τα τελευταία 3 χρόνια ασχολείται με το development και τη διαχείρισή του με άξονα την online διαφήμιση. Έχει συμβάλει στο development του δημοφιλέστερου ελληνικού mobile app και σε projects/apps/websites για μερικά από τα μεγαλύτερα brands στη χώρα. Ως Head Developer της socialab ακολουθεί το motto "κάθε γραμμή κώδικα πρέπει να έχει θετικό impact στο brand".

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting