The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook & Twitter: έρευνα για το engagement

George Voudouris


Με ποιο τρόπο μπορούμε να πετύχουμε το υψηλότερο δυνατό engagement στα social media και να γνωρίζουμε τι έχει ενδιαφέρον για τους followers μας; Μια πρόσφατη έρευνα του Klout  φανέρωσε διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, που βοηθούν στην δημιουργία ενός επιτυχημένου post στο Facebook και το Twitter.

Σύμφωνα με την έρευνα, θέματα που έχουν να κάνουν με διασκέδαση και lifestyle επιφέρουν το μεγαλύτερο engagement από κάθε άλλο είδος περιεχομένου στα δύο μεγαλύτερα social media. Συγκεκριμένα, θέματα που αφορούν σε μουσική και τηλεόραση  φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις της λίστας.

Top 10 Topics

Πηγή: Klout.com

Όσον αφορά τα υπόλοιπα θέματα που προκαλούν μεγάλο engagement, εκεί υπάρχει μεγάλη ποικιλία και, αν εξαιρέσουμε ένα ποσοστό της τάξης του 60% που σχετίζεται με το top 10 της λίστας, στο υπόλοιπο 40% υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δύο δίκτυα. Ένα μεγάλο trend είναι τα posts που σχετίζονται με το φαγητό, που πετυχαίνει πολύ μεγαλύτερο engagement στο Facebook, προφανώς λόγω του design του δημοφιλούς website, που δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο visual περιεχόμενο. Σε παρόμοια επίπεδα κινούνται και τα posts που αφορούν σε κατοικίδια, με τους σκύλους να αποδεικνύονται πιο… δημοφιλείς από τις γάτες! Τέλος, μπορεί οι φωτογραφίες των μωρών σας να μην είναι άκρως ενδιαφέρουσες για τους υπόλοιπους, όμως τα ανέκδοτα και τα posts γύρω από το θέμα «γονείς και παιδιά» συγκεντρώνουν αρκετή κινητικότητα

Υπάρχουν από την άλλη θέματα περιεχομένου, τα οποία αν και θα τα περιμέναμε πιο δημοφιλή, δείχνουν ότι να μην συγκεντρώνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως τα πάρτυ, τα χόμπυ, τα καλλυντικά, αλλά και η… pizza!

Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα έχει να κάνει με τη χρήση των social media για customer service. Τα social media έχουν προσφέρει έναν αμεσότερο τρόπο επικοινωνίας του κοινού με τις εταιρείες, για να εκφράσουν την ικανοποίηση ή την δυσαρέσκεια τους. Εκεί, το Twitter έχει τα πρωτεία.

Αυτό, λοιπόν, που έχει ιδιαίτερη σημασία στην επίτευξη του engagement είναι του πού και το πότε θα μοιραστείτε το περιεχόμενό σας. Δεν έχετε, λοιπόν, παρά να παρατηρήσετε το κοινό σας στα social media και να βρείτε το σωστό timing για να «ακουστεί η φωνή σας». Αυτό που θα αυξήσει τη δημοτικότητά σας είναι να πετύχετε τους αποδέκτες των μηνυμάτων σας ενεργούς! Ακολουθήστε την τάση των χρηστών, βρείτε δημιουργικούς τρόπους παρουσίασης του περιεχομένου σας και επιλέξτε σωστά την στιγμή που θα το κάνετε.

Facebook · Social Media · Twitter

engagement · klout · survey

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο