The New Stuff - Suit digital marketing

Virtual reality: Το μέλλον του Facebook και του social media marketing

Pinelopi Tsirintani


Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2016 ο CEO του Facebook παρευρέθηκε στη Βαρκελώνη, στο Mobile World Congress, στα πλαίσια της συνεργασίας του Facebook με την Samsung. Ο Zuckerberg με αυτή την συνεργασία αποσκοπεί στην γρήγορη διείσδυση της τεχνολογίας του Virtual Reality στην αγορά, παρέχοντας την αντίστοιχη τεχνογνωσία στην κορεάτικη εταιρία. Αυτό που αναμένεται στα επόμενα 5-10 χρόνια είναι η επικοινωνία  των χρηστών του Facebook να γίνεται σε εικονικούς χώρους συνάντησης μεταξύ των “φίλων” μέσω της VR μάσκας Oculus Rift, εμπλουτίζοντας την εμπειρία του κοινού στην διάδραση με την πλατφόρμα. Γι’ αυτό και πλέον οι επενδύσεις του έχουν εστιαστεί στα 360 degree video.

Η επίμαχη φωτογραφία του ιδρυτή του Facebook, που απεικονίζει τους παρευρισκόμενους στο συνέδριο να παρακολουθούν την παρουσίαση φορώντας  την μάσκα εικονικής πραγματικότητας της Samsung έγινε viral στο Internet δημιουργώντας πολλές και ποικίλες αντιδράσεις: από άκρατο ενθουσιασμό μέχρι και παραληρήματα τεχνοφοβίας. Όπως άλλωστε γίνεται πάντα για ο,τι νέο βγαίνει στον χώρο της τεχνολογίας. Οι αντιδράσεις αυτές αποτελούν ένα έναυσμα να αναλογιστούμε το μέλλον του Facebook και του social media marketing στο πλαίσιο του virtual reality.

Ο Zuckerburg μιλάει για το virtual reality και την συνεργασία του με την Samsung στο Mobile World Congress 2016

“H εικονική πραγματικότητα βασίζεται στην τάση των ανθρώπων να εκφράζονται και να επικοινωνούν με όλο και πιο πρωτότυπους τρόπους” έχει δηλώσει επίσημα ο Zuckerburg γεγονός που μας κάνει να σκεφτούμε ότι το μέλλον του Facebook  είναι τα 360 degree video. Αν αναλογιστούμε μάλιστα τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούσαν δέκα χρόνια πριν με την χρήση των texts και σήμερα με την χρήση των εικόνων μπορούμε να καταλάβουμε γιατί μέσα στην επόμενη δεκαετία το νέο trend επικοινωνίας θα είναι η χρήση των VR, 360 degree videos και του streaming content. Αυτή την τάση πρόκειται να εκμεταλλευτεί ο ιδρυτής του Facebook προκειμένου να κάνει το virtual reality μία κοινωνική εμπειρία.

Ένα ερώτημα που δημιουργείται είναι το εξής: “Πώς το virtual reality μπορεί να επηρεάσει την επικοινωνία των brands με το κοινό τους;”. Σίγουρα θα αλλάξει ο τρόπος επικοινωνίας τους με το κοινό αφού θα μπορούν πλέον να δημιουργούν αξιομνημόνευτες και διασκεδαστικές εμπειρίες χρησιμοποιώντας όλες τις αισθήσεις του χρήστη. Tα brands δεν θα “διακόπτουν” πλέον τις εμπειρίες  των χρηστών στα social media, αλλά θα τις δημιουργούν και θα τις ενισχύουν. Όσο για το μέλλον των social media, καθώς φαίνεται, είναι η συγχώνευσή τους με πλατφόρμες virtual reality, όπου τα brands θα μπορούν να εκπαιδεύουν, να διασκεδάζουν και να ενημερώνουν το κοινό τους.

Tο συμπέρασμα: 

Μέσα στα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια το virtual reality θα αλλάξει τον τρόπο που  οι άνθρωποι επικοινωνούν, διασκεδάζουν και καταναλώνουν. Τα 360 degree video και το streaming content θα κυριαρχήσει στο Facebook όπως και στα άλλα social media τα οποία θα συγχωνευτούν με virtual reality πλατφόρμες. Tα brands θα επωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη αφού μπορούν να χρησιμοποιήσουν το virtual reality για να δημιουργήσουν αξιομνημόνευτες εμπειρίες στο κοινό τους. Εμπειρίες δηλαδή που έχουν αξία για να γίνουν viral. Η συγχώνευση λοιπόν της εικονικής πραγματικότητας με τα social media θα βοηθήσει τους marketers να αντιμετωπίσουν προκλήσεις που συνδέονται με awareness  και το engagement στο social media marketing.

Facebook · Fear of Social Media · Social Media · user experience · Viral · Virtual Reality

360 video · Facebook · oculus rift · Social Media · social media marketing · virtual reality · zuckerberg

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Pinelopi Tsirintani

H Πηνελόπη Τσιριντάνη αγάπησε το digital marketing έτσι ξαφνικά και αποφάσισε να το γνωρίσει καλύτερα κάνοντας το δικό της blog, δουλεύοντας ως affiliate και ξεκινώντας να δουλεύει ως Account Executive στην Socialab!

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο