The New Stuff - Suit digital marketing

Για πόσο ακόμα flash;

Performance Team


To Gizmodo, το site που βλέπει μπροστά, εξέδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με επιτακτικό τίτλο “Disable Flash“.

uls3mmkfyixvtd0boyck

Σε αυτό, ο αρθρογράφος επιχειρηματολογεί, σε μεγάλο βαθμό σωστά κατά τη γνώμη μου κατά μιας τεχνολογίας που σε ένα χρόνο θα συμπληρώσει 20 χρόνια ζωής, διάστημα αρκετά μεγάλο για web technologies.

Τα επιχειρήματά του, μαζί με κάποια δικά μου, εν συντομία:

  • Η Flash είναι άχρηστη: Τα πράγματα έχουν αλλάξει ποικιλοτρόπως το τελευταίο διάστημα και πλέον είναι πολύ λίγες οι σοβαρές υπηρεσίες που δε λειτουργούν με HTML5 αντί για Flash. Την αρχή του τέλους για τη Flash την έφερε η Apple το 2007, όταν είπε ότι το iPhone δεν υποστηρίζει και ποτέ δε θα υποστηρίξει Flash.
  • Η Flash δεν είναι ασφαλής: Η Flash είναι η τεχνολογία που έχει τα περισσότερα προβλήματα με την ασφάλειά της. Αυτό, σε συνδυασμό με το ότι είναι πολύ διαδεδομένη είναι ένα μεγάλο challenge για όσους δουλεύουν στην ασφάλεια υπολογιστικών συστημάτων. Αρκεί να σας πω πως γνωστά websites όπως το Daily Motion ή το RedTube (ελάτε, όλοι ξέρουμε πως γνωρίζετε τι είναι αυτό) έτρεχαν για μεγάλο χρονικό διάστημα διαφημίσεις οι οποίες έπαιρναν τον έλεγχο του υπολογιστή του χρήστη.
  • Η Flash καταναλώνει μπαταρία: Με smartphones, tablets και laptops να έχουν δώσει τη θέση τους στο PC της προηγούμενης δεκαετίας, η κατανάλωση μπαταρίας είναι ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό που θέλουμε όλοι να αποφύγουμε. Η Flash δε βοηθάει πολύ σε αυτό, καθώς έχει βαριά αρχιτεκτονική.

Υπάρχει ήδη ένα κίνημα χρηστών για απαλλαγή από τη Flash, το Occupy Flash, το οποίο φαίνεται να έχει βρει κάποια ανταπόκριση, αλλά εκτιμώ πως χρειαζόμαστε κάτι μεγαλύτερο για να αποφύγουμε μια κατάσταση η οποία πλέον είναι default εδώ και καιρό. Σε corporate περιβάλλοντα υπάρχουν ακόμα υπολογιστές που δεν είχαν ποτέ flash, γιατί το τμήμα IT δεν την είχε εγκαταστήσει για λόγους ασφαλείας.

Σε κάθε περίπτωση, μετά από μια εβδομάδα κατά την οποία έχω αφαιρέσει τη Flash από τον υπολογιστή μου, το μόνο που φαίνεται να μη λειτουργεί είναι το video στο Facebook (web version).

Οπότε έχουμε ακόμα δρόμο, αλλά πέντε χρόνια μετά μην πείτε ότι δε σας το είχαμε πεί…

 

 

Advertising · Opinion

banners · flash · html5

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο