Το νέο update του Foursquare: απειλή για το Yelp;
Το νέο μεγάλο update του Foursquare είναι εδώ, και μετά τη διάσπασή του σε δύο αυτοτελείς mobile εφαρμογές, όπως είχε ανακοινωθεί από την εταιρία εδώ και καιρό, πολλοί ισχυρίζονται ότι το Yelp, καθώς και άλλες εφαρμογές που παρέχουν local search υπηρεσίες, θα έχουν έναν ισχυρό αντίπαλο να ανταγωνιστούν.
Το νέο Foursquare επικεντρώνεται κυρίως στην ανακάλυψη νέων τοποθεσιών και στις προσωπικές προτάσεις. Η εφαρμογή με αυτόν τον τρόπο θέλει να μάθει τι αρέσει στο κάθε χρήστη, έτσι ώστε να του προτείνει και τις κατάλληλες τοποθεσίες και περιοχές. Συνεπώς, η διαδικασία γίνεται πιο personalized: πλέον ακολουθώντας απλά τις οδηγίες της εφαρμογής,παρέχονται στον χρήστη οι βέλτιστες επιλογές με βάση τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειές του. Αξιοσημείωτη είναι και η προσθήκη μιας νέας λειτουργίας, η οποία ενημερώνει τις επαφές του χρήστη σχετικά με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.
Παράλληλα, το Swarm, η εφαρμογή που αποτελεί ουσιαστικά τη διάσπαση της λειτουργίας του check in (βρισκόταν αρχικά στην παλιά εφαρμογή του Foursquare) δίνει κυρίως έμφαση στο social media κομμάτι, επιτρέποντας στους χρήστες να μπορούν να δουν, για παράδειγμα, ποιοι φίλοι βρίσκονται κοντά τους, καθώς και να κάνουν check in και να γράφουν reviews για εστιατόρια και μαγαζιά τα οποία και επισκέπτονται, όπως γινόταν και προηγουμένως.
“Μοιράζοντας” τις λειτουργίες του σε δύο ξεχωριστές εφαρμογές, το Foursquare παίρνει σίγουρα ρίσκο, καθώς ίσως αρκετοί χρήστες παραπονεθούν, ζητώντας πίσω την παλιά εφαρμογή. Είναι, ωστόσο, φανερό ότι σκοπός της δημοφιλούς υπηρεσίας είναι να ξαναγίνει ο κυρίαρχος του local search, υιοθετώντας το πιο personalized στοιχείο που της έλειπε, και το οποίο παρείχε μέχρι στιγμής με επιτυχία το Yelp.