The New Stuff - Suit digital marketing

Gamification: παρακινώντας την επιθυμητή συμπεριφορά

George Veinoglou


Gamification: καθορίζοντας την στρατηγική, αποκαλύπτοντας ιδέες, δεσμεύοντας το ενδιαφέρον πελατών, συνεργατών και εργαζομένων, δημιουργώντας και λειτουργώντας προγράμματα δημιουργίας πιστότητας.

gamification-2

Κάθε εταιρεία επιθυμεί να διατηρεί μία θετική επίδραση στη συμπεριφορά των καταναλωτών, των συνεργατών και των εργαζομένων της και να συνεχίσει να δεσμεύει το ενδιαφέρον τους στους εμπορικούς και λειτουργικούς στόχους της, για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Είναι γνωστή σε όλους η αξία και η επιρροή των social media στο κοινό, οπότε είναι ζωτικής σημασίας να καλλιεργείται η επιχειρηματική ευκαιρία που πηγάζει από τους online υποστηρικτές που συνδέονται μέσω οποιασδήποτε συσκευής και δικτύου.

Οι έρευνες υποδεικνύουν ότι οι φορητές συσκευές είναι το «μέσο» του μέλλοντος. Το mobile και social marketing προσφέρουν απτά ωφέλη, όπως είναι η ευκολία στην διάχυση του μηνύματος, η δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητας, η διάδραση με τον αποδέκτη και η συμμετοχή του.

Επανεξετάζοντας την αξία της στρατηγικής για την δημιουργία πιστών πελατών, συνεργατών και εργαζομένων σημαίνει να αναγνωρίζεται και να επιβραβεύεται η συμπεριφορά τους, με τέτοιο τρόπο που να δημιουργεί νέα αξία για την εταιρεία στο ψηφιακό κοινό.

Loyalty and Business Gamification

Η μεθοδολογία του Business Gamification αξιοποιεί το νόημα του «παιγνίου» – την διασκέδαση, την συμμετοχή, την πρόκληση του συναγωνισμού – και τα εφαρμόζει για την υλοποίηση των στρατηγικών στόχων όχι μόνο του marketing, αλλά και του management, health και H.R.

Ο κύριος στόχος είναι η άσκηση επιρροής στον καταναλωτή, στον συνεργάτη και στον εργαζόμενο, η επαύξηση της εμπειρίας τους σε ένα multiplatform περιβάλλον, ώστε να αισθάνονται σημαντικοί και τμήμα ενός community που έχει χρήση σε αποκλειστικό περιεχόμενο και ιδιαίτερη προσωπική αξία.

Έτσι, οι εταιρείες αποκτούν γνώση για τις προτιμήσεις του κοινού τους και τους προσφέρουν αντίστοιχα περιεχόμενο προσωποποιημένο στις ανάγκες τους.

Οι καταναλωτές, οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοι ζητούν να αναγνωρίζεται η επίδρασή τους κάθε φορά που επικοινωνούν με το brand και αυτοί είναι που θα γίνουν οι πλέον πιστοί και αποδοτικοί υποστηρικτές του.

Η μεθοδολογία business gamification προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες που απευθύνονται σε εταιρείες (brands) που έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη να διαφοροποιήσουν την σχέση τους με τους πελάτες/συνεργάτες/ εργαζομένους, μέσω της δυνατότητας διαδραστικής επικοινωνίας και του εμπλουτισμού της προσφερόμενης συνολικής εμπειρίας (unified experience) σε όλα τα σημεία επαφής με αυτούς.

Social Media

George Veinoglou

Ο Γιώργος είναι software analyst και project manager σε υλοποιήσεις πολλών έργων πληροφορικής, σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, στα οποία διαχειρίστηκε ομάδες υψηλής απόδοσης. Συμμετέχει στην εταιρεία ICON Platforms, που έχει σχεδιάσει και αναπτύξει πλατφόρμα software γιά την υλοποίηση έργων δημιουργίας πιστότητας (loyalty) γιά καταναλωτές, συνεργάτες, εργαζομένους, με την μεθοδολογία business gamification.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting