The gay cookie
Πολλάκις έχουμε ακούσει για το πολύχρωμο Oreo που βγήκε και έκαψε καρδιές: άπειρα blog posts, αγαπημένο poster-child των marketers σε συζητήσεις, συνέδρια και ίσως και κρυφές φαντασιώσεις.
Και ποιος brand manager ή agency δε θέλει να συσχετιστεί με μια τόσο μεγάλη επιτυχία όση αυτή που είχει το gay-friendly μπισκότο που παρουσίασαν τα Oreo;
Στο All Things Facebook μεταξύ άλλων μας παρουσιάστηκε και το εν λόγω μπισκότο και το όλο case study γύρω από αυτό.
Μια ανησυχία που είχα λοιπόν στο All Things Facebook και μοιράστηκα με τους τρεις υπέροχους ομιλητές από το Facebook, το Sebastian, το Serhad και τον Tito, ήταν πως για να υπάρξει ένα αντίστοιχο case study στην Ελλάδα, θα χρειαζόταν:
- Ο πελάτης που θα το ακούσει, αποδεχτεί, στηρίξει και «πουλήσει» στη διοίκηση.
- Το κοινό που θα αποδεχόταν μια τέτοια ενέργεια και δεν θα έκανε report το σχετικό post ή και όλη τη σελίδα για το όποιο αντίστοιχα «προχώ» θέμα.
Ο Serhad που απάντησε εκ μέρους του panel, είπε πως οι μηχανισμοί που υπάρχουν τώρα στο Facebook σε συνδυασμό με το ανθρώπινο μάτι, είναι τέτοιοι που δύσκολα θα άφηναν ένα τέτοιο post να πέσει, γιατί πάντα υπάρχει το human touch.
Προσωπικά, θα ήθελα σαν χώρα να αποκτήσουμε ένα τέτοιο case για ένα mainstream εμπορικό brand που να βγει και να στηρίξει ένα ευαίσθητο κοινωνικό θέμα, όχι πίσω από μία περιορισμένου visibility καμπάνια αλλά μέσα από την κύρια επικοινωνία του.
Διαλέξτε αυτό που θέλετε: homosexuality, μετανάστες, υπογεννητικότητα, single parenting, ρατσισμός, βία, διαφθορά, ρατσισμός, βιασμός, ναρκωτικά, ψυχολογικές παθήσεις, θρησκευτικές διαφορές κ.ά.
Λέτε να έχουμε θαραλλέους brand managers;