The New Stuff - Suit digital marketing

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

Stavroula Kogka


Με την οδηγία της Ευρωπαικής Ένωσης GDPR (EU General Data Protection Regulation) έρχονται νέοι κανόνες σχετικά με τη συλλογή ψηφιακών δεδομένων – συγκεκριμένα δεδομένα από καταναλωτές. Τώρα, τα κοινά της ΕΕ θα έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο συλλογής και χρήσης των προσωπικών τους πληροφοριών.

Image Credits: https://www.tes.com/

Στον κόσμο της διαφήμισης, η υποδοχή του νέου αυτού κανονισμού δεν ήταν ιδιαίτερα θερμή. Οι διαφημιζόμενοι βασίζονται στα δεδομένα των καταναλωτών για να αναπτύξουν προσωπικές – και τελικά επιτυχημένες – διαφημιστικές εμπειρίες. Η GDPR, ωστόσο, αντιμετωπίζει τα ανώνυμα και τα προσωπικά δεδομένα με τον ίδιο τρόπο, γεγονός που θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις εμπειρίες διαφήμισης για τους καταναλωτές στην Ευρώπη.

Επιπλέον, υπάρχει και ένα κόστος συμμόρφωσης που συνοδεύει το GDPR. Εκείνοι που δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα που μπορεί να ανέλθουν στο 4% των παγκόσμιων εσόδων. Αν και αυτός ο νέος νόμος πιθανώς θα προκαλέσει προβλήματα στους διαφημιζόμενους, θα έχει και πολλά μακροπρόθεσμα οφέλη για όσους επιλέγουν να αποδεχτούν το αναπόφευκτο. Παρακάτω, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε δύο από αυτά.

1. Ποιότητα δεδομένων

Ενώ το κόστος συμμόρφωσης που αντιμετωπίζουν οι διαφημιζόμενοι στο πλαίσιο του GDPR μπορεί να φαίνεται προβληματικό στην επιφάνεια, αυτές οι αυξήσεις στην πραγματικότητα καταλήγουν να ωφελούν τους διαφημιζόμενους, ιδιαίτερα δεδομένου του τρόπου με τον οποίο η βιομηχανία αντιλαμβάνεται στρατηγική δεδομένων. Οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για την ποσότητα.

Σύμφωνα με τους κανόνες GDPR, όμως, θα είναι πιο ακριβό για τους διαφημιζόμενους να διατηρούν και να αναλύουν αυτήν την απεριόριστη βιβλιοθήκη δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, θα αναγκαστούν να παραγκωνίσουν το μέγεθος έναντι των πληροφοριών υψηλής ποιότητας.

Λάβετε υπόψη ότι σχεδόν το ένα τρίτο των δεδομένων marketing γίνεται άχρηστο μετά από ένα χρόνο. Καθώς οι κανονισμοί απορρήτου των δεδομένων επηρεάζουν τι μπορεί και δεν μπορεί να συλλεχθεί, αποθηκευτεί και αναλυθεί, η έμφαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας θα επαναπροσανατολίσει τους διαφημιζόμενους σε σημαντικά σύνολα δεδομένων που αντιπροσωπεύουν στην πραγματικότητα την εφικτή αξία και την πραγματική απόδοση επένδυσης (ROI).

Επιπλέον, το ίδιο το GDPR θα παράγει αυθεντικότερα δεδομένα από καταναλωτές της ΕΕ. Αυτό είναι αποτέλεσμα μεγαλύτερου περιορισμού για την συμμετοχή και τη συγκατάθεση. Ενώ το GDPR θα περιορίσει το ποσό των δεδομένων που μπορούν να συλλεχθούν για διαφημίσεις, η ποιότητα που θα αποφέρει θα είναι μια μεγάλη νίκη για τους διαφημιζόμενους.

2. Καλύτερες εμπειρίες διαφήμισης

Τελικά, τα καλύτερα δεδομένα θα επηρεάσουν θετικά τις εμπειρίες διαφημίσεων. Αυτές τις μέρες, οι καταναλωτές εξακολουθούν να μη δίνουν σημασία σε άσχετες διαφημίσεις. Μια παγκόσμια μελέτη από τη Marketo, για παράδειγμα, διεξήγαγε μία δημοσκόπηση σε 2.000 άτομα και διαπίστωσε ότι τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ενοχλήθηκαν από απρόσωπες διαφημιστικές καμπάνιες. Και αυτή την εποχή είναι πιο εύκολο από ποτέ να αγνοήσει κανείς τις διαφημίσεις. Σύμφωνα με το AudienceProject, το 47% των ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο τις έχει μπλοκάρει.

Με λίγα λόγια, πολλές από τις διαφημίσεις που βλέπουν οι άνθρωποι απλά δεν σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους ή τις συνήθειες περιήγησης.

Έτσι, για να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών – και τελικά για να είναι πιο επιτυχημένες – πρέπει να είναι πολύ σωστά στοχευμένες και πιο προσωπικές. Αυτοί είναι οι τύποι διαφημίσεων που επιθυμούν οι πελάτες. Στην πραγματικότητα, το 71% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί με διαφημίσεις που είναι εξατομικευμένες.

Σύμφωνα με τη νέα οδηγία, τα brands και οι οργανισμοί θα έχουν πρόσβαση σε καλύτερα δεδομένα λόγω των προϋποθέσεων συμμετοχής. Αυτό θα παρέχει τη δυνατότητα για πιο έξυπνη και αποτελεσματικότερη διαφήμιση. Δεδομένου ότι η οδηγία βοηθά τους διαφημιζόμενους να ανταλλάξουν άσχετα δεδομένα με πληροφορίες που έχουν επαληθευτεί από τον πελάτη, θα είναι σε θέση να αναπτύξουν πιο ουσιαστικές, προσαρμοσμένες εμπειρίες.

Για τους διαφημιζόμενους, η βελτιωμένη εξατομίκευση θα προσφέρει πιο αποτελεσματικές, επιτυχημένες στρατηγικές διαφημίσεων και ενισχυμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Με την κοινοτική οδηγία GDPR να πλησιάζει, υπάρχουν πολλοί τρόποι για τους διαφημιστές να αποκομίσουν τα οφέλη. Η καλύτερη ποιότητα δεδομένων και οι καλύτερες εμπειρίες διαφήμισης είναι δύο τρόποι με τους οποίους αυτοί οι νέοι κανονισμοί μπορούν να κάνουν τις στρατηγικές marketing πιο ισχυρές και πιο κερδοφόρες.

Advertising

data · data mining · data privacy · data protection · gdpr

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting