The New Stuff - Suit digital marketing

Αλλαγές στο Gmail

George Anagnostopoulos


Όσοι έχουν Gmail θα έχουν παρατηρήσει μια βασική αλλαγή στην εμφάνιση του inbox τους, καθώς πλέον εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης κάποια tabs τα οποία ξεδιαλέγουν τα emails σε πέντε βασικές κατηγορίες:

  • Primary: προσωπικά emails και όσα δεν ανήκουν στις άλλες κατηγορίες (και ίσως newsletters)
  • Social: emails από facebook, youtube, twitter και αντίστοιχες υπηρεσίες
  • Promotions: emails από deals ή newsletters (ναι, κι εδώ newsletters)
  • Updates: οποιαδήποτε updates αφορούν σε λογαριασμούς ή επιβεβαιώσεις email σε νέα sites κλπ.
  • Forums: μηνύματα από forums ή newsletters (ναι και εδώ newsletters)

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=CFf7dlewJus]

Κατά τη δική μου εμπειρία, το gmail είναι το πιο σύνηθες resource για προσωπικά emails στην Ελλάδα σε σχέση με hotmail.com, yahoo.com και yahoo.gr και έχει ίσως ένα 40% αυτής της αγοράς.

Δεδομένου λοιπόν ότι τα newsletters μπορεί να πάνε σε ένα άλλο φάκελο από τον primary (παίζει ρόλο ο μηχανισμός που έχουμε επιλέξει για να το στείλουμε, απ’ ότι φαίνεται ως τώρα), πιστεύω πως θα δούμε τα εξής δύο φαινόμενα σε όσους κάνουν email marketing:

  • μείωση του αριθμού των ανθρώπων που ανοίγουν κάθε newsletter (open rate), καθώς θα παρακολουθούν κατά κύριο λόγο το primary inbox τους,
  • μικρή αύξηση στον αριθμό των ανθρώπων που ανοίγουν σε μετέπειτα χρόνο κάποια από τα newsletters τους (αυτά που πραγματικά τους ενδιαφέρουν) καθώς αντί αυτά να τους «ενοχλούν» ως αδιάβαστα στο inbox τους, τώρα έχουν ένα συγκεκριμένα σημείο στο οποίο τον περιμένουν όταν έχει χρόνο να τα διαβάσει.

Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες έχουν την επιλογή να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία αυτή στο Gmail τους και πιστεύω πως αρκετοί power users θα το κάνουν, καθώς προτιμούν να έχουν μία οθόνη για όλα.

 

Online Marketing

email marketing · gmail

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο