The New Stuff - Suit digital marketing

Καλή vs κακή διαφήμιση στο Facebook

Despina Skordili


Μία από τις βασικές αρχές του Facebook από όταν άρχισε να εντάσσει την πληρωμένη διαφήμιση στο περιεχόμενό του ήταν να έχουν οι χρήστες του τη δυνατότητα να κάνουν hide τις διαφημίσεις που δε θέλουν να βλέπουν στο Newsfeed τους. Τον τελευταίο καιρό είχαμε παρατηρήσει ότι προσέθεσε μία ακόμα επιλογή, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να δηλώσουν για ποιο λόγο επιθυμούν να κρύψουν την κάθε διαφήμιση από το Newsfeed τους: είναι επειδή δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν που παρουσιάζει; Επειδή τη θεωρούν spam; Ή μήπως επειδή περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο;

facebook ads hide

Όπως ανακοίνωσε, λοιπόν, πρόσφατα το Facebook, στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειάς του να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό και relevant περιεχόμενο, τώρα τους ζητά να προσφέρουν άμεσα το feedback τους, για να βγάλει ακόμα καλύτερα συμπεράσματα σχετικά με το ποιες θεωρούν “καλές” και ποιες “κακές” διαφημίσεις. Σκοπός του να προβάλει λιγότερα ads που δέχονται αρνητικό feedback, καθώς και να στοχεύει στον κάθε χρήστη ads που έχουν αξία για αυτόν.

Πώς θα επηρεάσει αυτή η εξέλιξη το digital marketing; Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook, οι περισσότεροι marketers δε θα δουν τα στατιστικά των καμπανιών τους να αλλάζουν, καθώς τα παραπάνω αφορούν μόνο τις διαφημίσεις που έχουν δεχτεί ένα μεγάλο ποσοστό αρνητικού feedback. Εμείς έχουμε να προσθέσουμε ότι ίσως αποτελέσουν ευκαιρία να ξεχωρίσουν οι καλές από τις κακές πρακτικές στο social media marketing.

Τα θετικά αποτελέσματα της καλής διαφήμισης στο Facebook είναι αναμφισβήτητα, ωστόσο το κοινό του μεγαλύτερου social networking site ξέρει πώς να ξεχωρίζει το ποιοτικό περιεχόμενο από το spam όταν κάνει scroll down στην αρχική του σελίδα. Προχειροφτιαγμένα κείμενα, δημιουργικά κακής αισθητικής, λανθασμένη στόχευση στο κοινό, αλλά και μη επιμελής διαχείριση της σελίδας- σίγουρα όλοι έχουμε δει διαφήμιση με εκατοντάδες παράπονα και υβριστικά σχόλια από κάτω, τα οποία μένουν αναπάντητα για εβδομάδες- ανήκουν σίγουρα σε αυτά που ο χρήστης δε θέλει να βλέπει στο Newsfeed του. Και η παραπάνω ανακοίνωση φανερώνει τα μέτρα που λαμβάνει τώρα το Facebook για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.

Advertising · Facebook · Why you need a good agency

Content · facebook ads · spam

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting