The New Stuff - Suit digital marketing

Καλή vs κακή διαφήμιση στο Facebook

Despina Skordili


Μία από τις βασικές αρχές του Facebook από όταν άρχισε να εντάσσει την πληρωμένη διαφήμιση στο περιεχόμενό του ήταν να έχουν οι χρήστες του τη δυνατότητα να κάνουν hide τις διαφημίσεις που δε θέλουν να βλέπουν στο Newsfeed τους. Τον τελευταίο καιρό είχαμε παρατηρήσει ότι προσέθεσε μία ακόμα επιλογή, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να δηλώσουν για ποιο λόγο επιθυμούν να κρύψουν την κάθε διαφήμιση από το Newsfeed τους: είναι επειδή δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν που παρουσιάζει; Επειδή τη θεωρούν spam; Ή μήπως επειδή περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο;

facebook ads hide

Όπως ανακοίνωσε, λοιπόν, πρόσφατα το Facebook, στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειάς του να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό και relevant περιεχόμενο, τώρα τους ζητά να προσφέρουν άμεσα το feedback τους, για να βγάλει ακόμα καλύτερα συμπεράσματα σχετικά με το ποιες θεωρούν “καλές” και ποιες “κακές” διαφημίσεις. Σκοπός του να προβάλει λιγότερα ads που δέχονται αρνητικό feedback, καθώς και να στοχεύει στον κάθε χρήστη ads που έχουν αξία για αυτόν.

Πώς θα επηρεάσει αυτή η εξέλιξη το digital marketing; Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook, οι περισσότεροι marketers δε θα δουν τα στατιστικά των καμπανιών τους να αλλάζουν, καθώς τα παραπάνω αφορούν μόνο τις διαφημίσεις που έχουν δεχτεί ένα μεγάλο ποσοστό αρνητικού feedback. Εμείς έχουμε να προσθέσουμε ότι ίσως αποτελέσουν ευκαιρία να ξεχωρίσουν οι καλές από τις κακές πρακτικές στο social media marketing.

Τα θετικά αποτελέσματα της καλής διαφήμισης στο Facebook είναι αναμφισβήτητα, ωστόσο το κοινό του μεγαλύτερου social networking site ξέρει πώς να ξεχωρίζει το ποιοτικό περιεχόμενο από το spam όταν κάνει scroll down στην αρχική του σελίδα. Προχειροφτιαγμένα κείμενα, δημιουργικά κακής αισθητικής, λανθασμένη στόχευση στο κοινό, αλλά και μη επιμελής διαχείριση της σελίδας- σίγουρα όλοι έχουμε δει διαφήμιση με εκατοντάδες παράπονα και υβριστικά σχόλια από κάτω, τα οποία μένουν αναπάντητα για εβδομάδες- ανήκουν σίγουρα σε αυτά που ο χρήστης δε θέλει να βλέπει στο Newsfeed του. Και η παραπάνω ανακοίνωση φανερώνει τα μέτρα που λαμβάνει τώρα το Facebook για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.

Advertising · Facebook · Why you need a good agency

Content · facebook ads · spam

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο