The New Stuff - Suit digital marketing

Google: 15 χρόνια AdWords

Mara Havaki


adwords-birthday-infographic-header

Τα AdWords έκλεισαν επισήμως τα 15 τους και η Google το γιορτάζει!

Το self-service διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, AdWords, λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 2000 και αυτή την εβδομάδα η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης γιορτάζει την 15η επέτειό του.

Όταν τα AdWords έκαναν την είσοδό τους στην αγορά, o Larry Page, co-Founder & CEO της Google, είχε δηλώσει πως πρόκειται για ένα advertising program που προσφέρει τα πιο προηγμένα διαθέσιμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, ώστε να επιτρέπει σε κάθε διαφημιζόμενο να δημιουργήσει εύκολα και γρήγορα την καμπάνια εκείνη που ταιριάζει καλύτερα με τους marketing στόχους και το προϋπολογισμένο budget.

Με μία γρήγορη ανασκόπηση, τα AdWords ξεκίνησαν μία εποχή όπου οι συνολικές ημερήσιες αναζητήσεις που γίνονταν στην πλατφόρμα της Google ήταν 20 εκ. Με πρόσφατη ανακοίνωση της ίδιας της μηχανής αναζήτησης οι τωρινές ημερήσιες αναζητήσεις ανέρχονται σε περίπου 3 δισ., ενώ περισσότερες από τις μισές προέρχονται από mobile συσκευές.

3052814-inline-i-1-adwords

Ακόμη μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια που «τρέχουν» τα AdWords, η βάση των διαφημιστών που τα χρησιμοποιούν έχει αυξηθεί από 350 χρήστες, όταν ακόμα ήταν σε μορφή beta, σε περισσότερους από 1 εκ.. Με αφορμή τον εορτασμό της 15ης επετείου, η Google δημιούργησε ένα infographic με τα σημαντικότερα γεγονότα που σηματοδότησαν την πορεία των AdWords μέχρι σήμερα.

Ας δούμε μαζί τις σημαντικότερες χρονολογίες της αναδρομής:

  • 2000: Λανσάρισμα των Google Adwords
  • 2003: Διαθέσιμα Adwords παγκοσμίως
  • 2010: Ντεμπούτο των YouTube TrueView διαφημίσεων
  • 2015: Διαθέσιμες υπηρεσίες για mobile advertising

Κλείνοντας, η Google αναφέρει πως το mobile έχει επηρεάσει ολοκληρωτικά την καταναλωτική συμπεριφορά, αλλά και τις προσδοκίες των χρηστών. Αυτό γιατί με τα smartphones οι άνθρωποι όπου και να βρίσκονται καταφεύγουν πολλές φορές μέσα στην ημέρα στην Google για να ψάξουν για τα want-to-know, want-to-do, want-to-go και want-to-buy, εξ ου και τα περισσότερα από τα μισά ημερήσια Google searches από mobile.

Όπως ανέφερε και χαρακτηριστικά η Serena Potter, Group Vice President του Macy’s, ενός από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Αμερικής, «Εν τέλει δε μας ενδιαφέρει αν ο καταναλωτής θα αγοράσει in-store ή online. Αρκεί να ψωνίσει από εμάς!». Έτσι, όχι μόνο το πολυκατάστημα διατηρεί μία πολύ αξιόλογη παρουσία στα παραδοσιακά μέσα, αλλά και στα ψηφιακά με δυνατό σημείο του τα local inventory ads.

Συνοψίζοντας, τα AdWords ανάλογα με τις νέες τάσεις και πρακτικές έχουν προσαρμοστεί μέσα στο χρόνο και έχουν εξελιχθεί. Στην αρχή, αποτελούσαν ένα εργαλείο διαφήμισης σε desktop οθόνες, ενώ σήμερα έχουν αναπτύξει τέτοιες δυνατότητες, ώστε να ακολουθούν τους χρήστες όπου κι αν βρίσκονται μέσω της προέκτασης του χεριού τους, τα smartphones.

Google · News · Online Marketing

adwords · google · google adwords

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting