The New Stuff - Suit digital marketing

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

Ermisa Goxhaj


Στα πλαίσια δημιουργίας μιας καμπάνιας στο ΑdWords Search, στόχος μας είναι να πετύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα με το λιγότερο κόστος. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, μέσα από τη σωστή επιλογή μιας λίστας με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και το σωστό στήσιμο μιας καμπάνιας, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (περιοχή, γλώσσα, CPC, συχνότητα κ.ά.). Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσουμε είτε σε επίπεδο λογαριασμού, είτε σε επίπεδο καμπάνιας ή ομάδας διαφήμισης τις λεγόμενες επεκτάσεις Ad Extensions.

Τι είναι τα Αd Extensions;

Τα Ad Extensions αποτελούν στην ουσία ένα πρόσθετο περιεχόμενο στα πλαίσια μιας διαφήμισης Google Adwords. Επεκτείνουν δηλαδή τη διαφήμιση μας με πρόσθετες πληροφορίες. Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι επεκτάσεων όπως Call Extensions, SiteLinks Extensions, Call Extensions κ.α. και το καθένα προσφέρει διαφορετικές πληροφορίες κατά την εμφάνιση της σελίδας μας στη μηχανή αναζήτησης της Google. Η επεξεργασία των πρόσθετων αυτών στοιχείων μπορεί να επιφέρει απόδοση της διαφήμισης όσο αφορά τα κλικ, τo κόστος ανά κλικ (CPC), τη θέση και την κατάταξη της σελίδας μας.

Οι διαφορετικές μορφές επεκτάσεων (Ad Extensions)

  • Sitelink extensions

Σας επιτρέπουν να κατευθύνετε τους χρήστες σε πρόσθετες σελίδες στον ιστότοπό σας, πέρα από τη σελίδα που θα προσγειωθούν κάνοντας κλικ στην ίδια τη διαφήμιση. Μπορούμε να προσθέσουμε έως και έξι επιπλέον συνδέσμους που κατευθύνουν το κοινό σε σχετικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία μας όπως λεπτομέρειες σχετικά με ένα νέο προϊόν, τις εργάσιμες ώρες, ένα βίντεο, ένα webinar ή ακόμα και μια προσφορά.

Ένας σύνδεσμος εμφανίζεται κάτω από την επικεφαλίδα μιας διαφήμισης (Ad Headline) και συνήθως μπορούμε να προσθέσουμε μια επιπλέον περιγραφή  η οποία μπορεί να περιλαμβάνει λέξεις κλειδιά,μεγαλώνοντας μ’αυτό τον τρόπο την διαφήμισή μας και τα κλικ.

  • Call extensions

Αποτελούν το καλύτερο μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη. Μπορούν να μας καλέσουν άμεσα για τυχόν ερωτήσεις, επιπλέον πληροφορίες και απορίες, προσφέροντας τους μ’αυτό τον τρόπο άμεση βοήθεια και εξυπηρέτηση.

  • Location extensions

Εάν στα πλαίσια της καμπάνιας σας εστιάζεται και στοχεύετε σε συγκεκριμένη περιοχή, τότε τα local extensions αποτελούν την κατάλληλη επιλογή, δίνοντας στους πελάτες την δυνατότητα να σας προσεγγίσουν πιο εύκολα και γρήγορα.

  • Callout extensions

Τα Callout extensions αποτελούν μία πρόσθετη γραμμή κειμένου στη διαφήμισή σας ακριβώς κάτω από τον τίτλο. Συνήθως το κείμενο σας πρέπει να είναι σύντομο, περιεκτικό και ελκυστικό περιλαμβάνοντας τα USP (Unique Selling Point) της εταιρείας και των προϊόντων της.

Εκτός από τα παραπάνω Ad Extensions υπάρχουν επίσης και τα Message extensions,Structured snippet extensions, Price extensions, Review extensions και App extensions.

Γιατί να χρησιμοποιήσουμε Ad Extensions;

Αρχικά, τα Ad extensions προσφέρουν στον κάθε πιθανό πελάτη ή αναγνώστη, τη δυνατότητα να αντλήσει περισσότερες πληροφορίες για την εταιρείας σας, δημιουργώντας παράλληλα μία αλληλεπίδραση. Επιπλέον, μέσα από τις διάφορες μορφές επεκτάσεων, το κοινό μπορεί να επισκεφτεί περισσότερες σελίδες στον ιστότοπό μας άρα μπορεί να βρει και διαφορετικές πληροφορίες. Παράλληλα, μέσα από τα Ad Extensions μπορούμε να αναδείξουμε τα πρόσθετα εκείνα στοιχεία και οφέλη που μας κάνουν καλύτερους σαν επιχείριση, σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με μία άλλη επιχείριση. Αυτά μπορεί να είναι δωρεάν αποστολή, πολιτική επιστροφής 90 ημερών, 3 χρόνια εγγύηση κ.ά.

Επιπλέον, η χρήση των Αd extensions μπορεί να αυξήσει την αναλογία των κλικ προς τις εμφανίσεις των διαφημίσεών σας (CTR) αλλά το ποσοστό μετατροπής (conversion rate).

Η χρήση των extensions συνήθως αυξάνει την κατάταξη της διαφήμισης, η οποία μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη θέση στη σελίδα, χαμηλότερο κόστος ανά κλικ και υψηλότερη πιθανότητα προβολής της διαφήμισης σας. Όπως λέει η Google, “οι επεκτάσεις διαφημίσεων βελτιώνουν συνήθως την αναλογία κλικ / εμφανίσεων και τη συνολική απόδοση καμπάνιας, επειδή κάνουν τις διαφημίσεις πιο χρήσιμες”.

Τέλος, με τα extensions πληρώνουμε την ίδια τιμή ανά κλικ που θα πληρώναμε  αν κάποιος απλώς έκανε κλικ στη διαφήμισή μας, παρέχοντας όμως  πολύ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, χωρίς επιπλέον κόστος.

Advertising · E-commerce · Google · Search

adwords · google · keywords

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting