X

To Google Adwords γίνεται 10!

Με το φοβερό οπλοστάσιο των προϊόντων της,  η Google παρουσιάζει στον κόσμο  χάρτες και φωτογραφίες, λογισμικό για κινητά/PDAs και video-sharing. Είναι για όλους πολύ εύκολο να ξεχνάμε ότι αυτή «αυτοκρατορία» είναι χτισμένη σε ένα πάρα πολύ απλό διαφημιστικό μοντέλο.  Όλες οι υπηρεσίες της είναι χτισμένες στο μοντέλο της αναζήτησης πληροφορίας.

Μέσα σε όλα τα προϊόντα της, έχει και το Google Adwords. Μέχρι στιγμής είναι και το πιο σημαντικό εργαλείο των διαφημιστικών προϊόντων της,  το οποίο έγινε  10 χρονών, το προηγούμενο Σάββατο.

Σχεδόν το  97% των εσόδων της Google για το 2009 προήλθαν από τη διαφήμιση και η πλειονότητα των εν λόγω, ήταν μέσω του AdWords.  Θα ήταν σωστό λοιπόν,  να καλέσει η Google, μια άλλη διαφημιστική εταιρεία για τα προϊόντα της;

Όταν ξεκίνησε στις 23 Οκτωβρίου 2000, το AdWords είχε 350 πελάτες, οι οποίοι καταβάλλονται ανά χίλιες εμφανίσεις. Το 2002, το Google AdWords άνοιξε για το κοινό στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δεν θα πω πως πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το AdWords, αλλά σε ώρες αιχμής 3.000 νέοι λογαριασμοί είναι ανοιχτοί κάθε μέρα και αυξάνεται ακόμη κατά 10-15% κάθε χρόνο. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πολλοί πελάτες, δεν θα πάνε σε τρόπους διαφήμισης όπως τοπικές εφημερίδες και περιοδικά.

Κάποιος πελάτης τους δημοσίευσε το εξής:

«Το Google Adwords ήταν ο μόνος τρόπος, με την οικονομική μας δυνατότητα να ξεκινήσουμε τη διαφήμιση, γιατί θα μπορούσαμε να περάσουμε ένα μικρό ποσό για διαφήμιση, σε ένα πολύ συγκεκριμένο αριθμό ανθρώπων και να έχουμε αποτελέσματα σύντομα».
Τα αποτελέσματα του Adwords  εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητας της συμπεριφοράς των χρηστών, των υπηρεσιών της Google και το πώς ανταποκρίνονται σε ορισμένες λέξεις και φράσεις περισσότερο από άλλους  χρήστες.

Αλλά, όπως πάντα γίνεται με το διαδίκτυο, τίποτα δεν είναι σίγουρο.

«Η πραγματικά μεγάλη πρόκληση για τη Google είναι να εγκατασταθούν οι διαφημίσεις και στα κινητά,  συνδεδεμένα με τον χώρο που βρίσκονται εκείνη την στιγμή.  Νέα τους δύναμη  στις πωλήσεις διαφημίσεων, η χαρτογράφηση και η  συγκέντρωση στοιχείων είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα κυριαρχήσουν πάλι, όπως έκαναν και στους Η/Υ την δεκαετία του 2000».

Konstantinos Botonakis: Γεννήθηκε το 1987. Ασχολήθηκε με τις τέχνες και τα γράμματα (τα έμαθε όλα, και τα 24) μέχρι που τον κέρδισαν οι υπολογιστές. Από τότε ζει και εργάζεται στο Λονδίνο.

This website uses cookies.