The New Stuff - Suit digital marketing

Google Analytics: Not Provided

George Anagnostopoulos


Ένα ολοένα αυξανόμενο πλήγμα έχουν να αντιμετωπίσουν όλοι οι επαγγελματίες στο κομμάτι του search marketing, όταν βλέπουν τα στατιστικά τους μέσα από το Google Analytics.

Από το 2011 μέχρι και σήμερα, το Google δεν παρέχει στοιχεία για τους όρους που αναζητά ο χρήστης πριν καταλήξει στο site. Αντί για λέξεις-κλειδιά, ο διαχειριστής του site βλέπει στα αποτελέσματα του Google Analytics ότι η κίνηση ήρθε από το keyword “not provided” το οποίο είναι και το #1 αποτελέσμα σε όλα τα sites σαν πηγή κίνησης.

notprovided_analytics

Το Google ισχυρίζεται ότι αυτό το κάνει για προστατέψει το privacy των χρηστών του όταν εκείνοι επιλέγουν να ψάξουν για κάτι μέσα από μια ασφαλή σύνδεση. Υπάρχει μία λογική σε αυτό καθώς κάποιες αναζητήσεις ίσως να είναι καλό να μην συνδέονται με προσωπικά στοιχεία χρήστη που έδωσε μετά μία παραγγελία που μπορεί να ταυτοποιηθεί.

Αλλά στην πλειοψηφία του, αυτό δε συμβαίνει. Το Google μάλλον προσπαθεί να δημιουργήσει μια ανάγκη με το να σπάσει το υπάρχον σύστημα.

Ας μην ξεχνάμε την ιστορία των Google Analytics:

Κάποτε δεν υπήρχε κανένα standard για το πώς κάναμε track τις επισκέψεις μας σε ένα site. Ο καθένας είχε ένα δικό του μηχανισμό, τον οποίο εύκολα μπορούσε να πειράξει αν ήθελε για να φουσκώσει τα νούμερα όσο ήθελε. Και αυτό κάνανε πολύ.

Μία από τις πιο αξιόπιστες λύσεις της εποχής ήταν η εφαρμογή Urchin, το οποίο κάποια στιγμή κέρδισε το ενδιαφέρον της Google, το εξαγόρασε και το έκανε rename σε Google Analytics και το διέθεσε δωρεάν ώστε να μπει σε αυτή την αγορά.

Geek Tip: Σήμερα η ονομασία Urchin δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά εκτός από κάποια σημεία των καλοσχεδιασμένων links που αναφέρουν παραμέτρους όπως το “utm_source”. Το “utm” αντιστοιχεί στη φράση “Urchin Tracking Module”.

 

Social Media

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο