The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μας επηρεάζει η ασφάλεια των Google Analytics

Performance Team


Η Google ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα πως στο εξής η καταγραφή των Google Analytics που αφορά στην κίνηση ενός site θα γίνεται στο εξής για λόγους ασφαλείας με κρυπτογράφηση, χρησιμοποιώνας το πρωτόκολλο https, το ίδιο δηλαδή που χρησιμοποιούν οι τράπεζες και τα ιδρύματα που επεξεργάζονται πιστωτικές κάρτες στο web.

Πώς επηρεάζει όμως το marketer αυτή η αλλαγή; Αυτό η Google αμέλησε να μας το αναφέρει.

Η αλλαγή αυτή επηρεάζει ως εξής: Ο κώδικας που απαιτείται σε κάθε σελίδα για να καταγράψει την κάθε επίσκεψη σελίδας το Google Analytics, απαιτεί κάποιο χρόνο για να φορτώσει και να «χτυπήσει» τους servers της Google. Αυτός ο χρόνος που απαιτείται είναι ένας από τους λόγους που κάποιες φορές κάποια επίσκεψη δεν καταγράφεται, ειδικά αν είναι πάρα πολύ σύντομη (3-5 δευτερόλεπτα), καθώς μπορεί να έχει προλάβει να απεικονίζεται η σελίδα αλλά δεν έχει προλάβει να εκτελεστεί ο κώδικας που καταγράφει την επίσκεψη.

bounce

Αυτός είναι μάλιστα ο λόγος που ουκ ολίγες φορές, η κίνηση που προέρχεται από διαφημιστικές καμπάνιες σε ένα site έχει κάποιες αποκλίσεις από την κίνηση που έχει καταγράψει το μέσο που μας την προμηθεύει. Δεν είναι δηλαδή σπάνιο να υπάρχει μια απόκλιση της τάξης του 5% όταν ένα μέσο λέει πως μας έχει στείλει 10.000 επισκέπτες και τα Google Analytics καταγράφουν μόνο τους 9.500.

Επιπλέον λοιπόν τώρα, επειδή το πρωτόκολλο αλλάζει από http σε https, το οποίο είναι λίγο πιο αργό (αλλά πιο ασφαλές), αναμένουμε να δούμε να αυξάνεται το ποσοστό των επισκέψεων που δεν καταγράφονται, αφού κατά πάσα πιθανότητα δε θα καταγράφονται επισκέψεις λίγων δευτερολέπτων.

Και αυτό είναι καλό, γιατί επιτέλους θα βρουν οι απανταχού marketers  την ευκαιρία να ρωτήσουν τους συνεργάτες τους «Γιατί μου φέρνεις επισκέπτες που δεν κάθονται 10 δευτερόλεπτα στο site μου;»

 

Data · Google · News · Social Media

google analytics · https · security

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο