The New Stuff - Suit digital marketing

Google Display Network: Goodbye “Other Interests” targeting

Mara Havaki


Με ανακοίνωση της Google, αποχαιρετούμε στις 17 Φεβρουαρίου το “Other Interests” targeting από το Google Display Network!

targeting

Στην αρχή, η αλλαγή αυτή είχε προγραμματιστεί για τα μέσα Ιανουαρίου. Κάτι που τελικά όμως άλλαξε και η ημερομηνία απόσυρσης μεταφέρθηκε στις 17 αυτού του μήνα.

Όσοι «τρέχουν» καμπάνιες με αυτή τη στόχευση προτείνεται να τις ανανεώσουν μέχρι τις 15 Μαΐου, αλλιώς μετά θα ενημερώνονται αυτόματα από την ίδια τη Google. Ωστόσο, ακόμα και μετά την απόσυρση της επιλογής “Other Interests”, θα είναι δυνατή η είσοδος στα historical performance data από τις προηγούμενες ενέργειες.

Εναλλακτικά, η Google μας συστήνει νέες επιλογές στόχευσης, οι οποίες είναι οι εξής:

Affinity audiences: Στόχευση σε audiences μίας ευρύτερης κλίμακας έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό brand awareness.

Custom affinity audiences: Εξυπηρετεί τις ανάγκες για niche audiences. Διαμορφωμένη στόχευση για ένα πιο custom κοινό, ένα κοινό με ενδιαφέρον σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.

In-market audiences: Στόχευση καταναλωτών που είναι έτοιμοι να προβούν σε αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας .

Αυτές οι νεότερες επιλογές στόχευσης προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και είναι έτσι διαμορφωμένες ώστε να εξυπηρετούν τις απαιτήσεις και τους στόχους των marketers.  Πρόκειται δηλαδή για πιο προχωρημένες και interest-based στοχεύσεις.

Για τη διευκόλυνση των χρηστών του Google Display Network, η Google αναφέρει πως σε λίγες μέρες θα εγκαινιάσει ένα Upgrade Center το οποίο θα βοηθάει αυτούς που «τρέχουν» καμπάνιες με “Other Interests” targeting να τις μετατρέψουν ευκολότερα, μόνο με μερικά clicks.

Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως είναι πιθανό οι επιλογές αυτές να μη λειτουργούν σωστά σε μικρότερες αγορές, όπως αυτή της Ελλάδας. Εδώ θα είμαστε όμως να το δούμε και στην πράξη.

Google · News

google · Google display network · targeting

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting