The New Stuff - Suit digital marketing

To Google Fiber αλλάζει την διαφήμιση στην TV.

Nontas Karavias


Έχετε ακούσει για το Google Fiber; Μάλλον όχι…

Το Google Fiber λοιπόν, είναι μια σχετικά νέα υπηρεσία της Google, που με τη βοήθεια του δικτύου οπτικών ινών που διαθέτει και την αντίστοιχη συσκευή διασύνδεσης, προσφέρει σύνδεση με το internet (μέχρι και 1000 Mbps) και υπηρεσίες καλωδιακής τηλεόρασης. Προς το παρόν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε πολύ λίγα μέρη. Για την ακρίβεια είναι διαθέσιμη μόνο στο Kansas City, το Provo, την Atlanta και το Austin, ενώ έχουν ανακοινωθεί 10-15 πόλεις ακόμα (πάντα στην Αμερική) που θα επεκταθεί η υπηρεσία.

google-fiber

“Γιατί μας ενδιαφέρουν αυτά;” θα πείτε… “Θα έρθει μήπως στην Ελλάδα σύντομα;”. Η απάντηση είναι λογικά ένα ξεκάθαρο “όχι”, αλλά ενδεχομένως να βλέπουμε αυτή τη στιγμή, μπροστά μας, σιωπηλά, να συντελείται το τέλος της τηλεοπτικής διαφήμισης όπως την ξέραμε τα τελευταία 75 χρόνια. Οπότε ως marketers που θέλουμε να έχουμε τα μάτια και αυτιά μας ανοιχτά συνέχεια, αυτό αποτελεί … big news!

Η Google, λοιπόν, λάνσαρε πρόσφατα ένα επαναστατικό πρόγραμμα ad-tracking για το Google Fiber, και φιλοδοξεί να φέρει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις πιο κοντά στις ιντερνετικές της, ως προς τον τρόπο που θα “σερβίρονται” στον τηλεθεατή: Απ’ τη μία θα είναι απόλυτα στοχευμένες και προσωποποιημένες, από την άλλη βέβαια, ο τηλεθεατής θα πρέπει να παραχωρήσει στην Google ακόμα ένα κομμάτι της ιδιωτικότητάς του. Οι διαφημίσεις θα σερβίρονται απευθείας σε συνδρομητές του Fiber ανάλογα με την τοποθεσία τους, το είδος του προγράμματος που παίζεται εκείνη την ώρα, αλλά και γενικώς, το ποιο είναι το ιστορικό τηλεθέασης του συγκεκριμένου σπιτιού. Παράλληλα το Fiber  θα μετράει απευθείας διάφορα στατιστικά και θα συλλέγει δεδομένα που θα ανατροφοδοτούν το σύστημα και θα δίνουν στους διαφημιστές insights που τόσο καιρό δεν μπορούσαν να έχουν με τον παραδοσιακό τρόπο μέτρησης τηλεθέασης.

Ακόμα πιο σημαντικό και επαναστατικό είναι πως όταν διαφημίζεσαι θα πληρώνεις μόνο για κάθε φορά που η διαφήμισή σου εμφανίζεται. Αντίστοιχη λογική με το PPC μοντέλο δηλαδή. Αυτό βέβαια είναι φανταστικά νέα για αυτούς που θέλουν να διαφημιστούν, καθώς η τιμή της διαφήμισης πέφτει κατακόρυφα με αυτό το μοντέλο. Από την άλλη μπορούμε να ισχυριστούμε πως είναι άσχημα νέα για τα δίκτυα που θα πωλούν τη διαφήμιση, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, διότι μέχρι τώρα πουλούσαν το τεράστιο reach που είχαν, το οποίο πλέον δεν θα μπορούν να προσφέρουν. Μακροπρόθεσμα όμως, όταν αυξηθεί και ο αριθμός των διαφημιστών αλλά και του δικτύου, θα μπορούν να πουλάνε στις μικρές αυτές τιμές, πολύ μεγαλύτερο όγκο διαφημίσεων. Κοινώς μακροπρόθεσμα μπορούν όλοι να βγουν κερδισμένοι.

Το μοναδικό αρνητικό που θα μπορούσαμε να θίξουμε εδώ είναι το θέμα της ιδιωτικότητας του χρήστη. Σίγουρα μια τέτοια υπηρεσία εισβάλλει κατά κάποιο τρόπο στην ιδιωτική του ζωή, καταγράφοντας καθημερινά τις συνήθειές του. Βέβαια αυτό ήδη γίνεται ούτως ή άλλως εδώ και χρόνια μέσω του Facebook, του Google των smartphones και άλλων social media με τη δική του έγκριση. Ενδιαφέρον θέμα για ανάλυση σε πολλά επίπεδα. Εδώ μπορείς να διαβάσεις και κάποιες επιπλέον σκέψεις γι αυτό.

Advertising · Google · Privacy · Social Media · Traditional Media

cable tv · fiber · fttp · google · google ads

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο