The New Stuff - Suit digital marketing

Οι 16 “κόκκινες γραμμές” που τραβάει η Google στην διαφήμιση

Vivian Papazoglou


Εδραιώνοντας πια την σημασία της στο χώρο της τεχνολογίας, η Google αποκτά έναν πιο ενεργά ρόλο στα θέματα της ηθικής. Ξεφεύγοντας από την ουδετερότητα και την παθητική στάση, καλλιεργεί και εφαρμόζει την “κρίση” της στον τομέα της διαφήμισης. Με δική της πρωτοβουλία, περιορίζει ή ακόμα απαγορεύει το περιεχόμενο που θεωρεί ακατάλληλο/επιβλαβές/αμφιλεγόμενο. Ποιο είναι όμως συγκεκριμένα αυτό το περιεχόμενο;

Ακολουθούν παρακάτω μερικά παραδείγματα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που η Google έβαλε στη μαύρη λίστα…

1. Πρόσκαιρα Δάνεια

payday-loan

Τα πρόσκαιρα δάνεια αποτελούν μια από τις πιο πρόσφατες απαγορεύσεις της Google. Από 13 Ιουλίου, απαγορεύονται τα δάνεια που πρέπει να αποπληρωθούν σε 60 μέρες, καθώς επίσης και τα δάνεια με πάνω από 36% επιτόκιο.

2. Όπλα του Paintball

10

Οποιαδήποτε μορφή όπλου, ακόμα και του paintball απαγορεύεται από τη διαφήμιση, ανεξάρτητα του σκοπού της χρήση τους, παιχνίδι ή αυτοάμυνα.

3. Πυροτεχνήματα

63a34cc2233b6474ef570b03052fb23c5b50a323

Η Google δηλώνει αντίθετη ως προς τη διαφήμιση πυροτεχνημάτων που είναι ειδικά σχεδιασμένα για να εκρηγνύονται, από τη στιγμή που παραμονεύει κίνδυνος σε θέματα ακεραιότητας και υλικών περιουσιακών στοιχείων.

4. Υπηρεσίες γνωριμιών

BERLIN - MAY 16: Escort girls await customers at Berlin's exclusive Night Club Bel Ami on May 16, 2006 in Berlin, Germany. Escort girls across Germany are anticipating booming business in June as soccer fans from around the world will descend upon the country for the World Cup. (Photo by Andreas Rentz/Getty Images)

Η Google έχει φροντίσει να περιορίσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με σεξουαλικής προέλευσης περιεχομένου, ειδικά όταν πρόκειται για στόχευση ή προβολή ανηλίκων. Επίσης, δεν προβάλλονται οι υπηρεσίες συνοδών.

5. Φοιτητική εξέγερση στην Τιεν αν μεν  (1989)

150604_Tian3_feature

Θέτοντας τα όρια της πολιτικής διαφήμισης κάθε χώρας, ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη χώρα της Κίνας. Συγκεκριμένα, ιστορικά γεγονότα όπως η Ανεξαρτησία της Ταϊβάν και η ανεξαρτησία του Θιβέτ, το δημοκρατικό σώμα του Χονγκ Κονγκ και η φοιτητική εξέγερση στην πλατεία της Τιεν Αν Μεν το 1989 αποτελούν μερικές από τις απαγορεύσεις.

Βέβαια, εδώ να επισημάνουμε ότι παρά τις παραπάνω υποδείξεις, η Google παραμένει μπλοκαρισμένη στην Κίνα.

6. Βιάγκρα

viagra

Άλλος ένας περιορισμός που θέτει η Google είναι στον τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων και ειδικότερα η κατηγορία Βιάγκρα.

7. Τσιγάρα

smoke

“Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία” αναγράφεται πάνω στα πακέτα των τσιγάρων και η Google βάζει φραγμούς στη διαφήμιση τους μαζί με τους καπνούς.

8. Ναρκωτικά και σχετικά αξεσουάρ

How-Recreational-Drug-Use-Can-Evolve

Όπως και για τα τσιγάρα, έτσι και για τα ναρκωτικά, οι ουσίες  που μπορούν να επηρεάσουν την πνευματική κατάσταση του καταναλωτή δεν επιτρέπεται η διαφήμιση τους. Αυτή η απαγόρευση επίσης ισχύει και για όλα τα”νόμιμα” ναρκωτικά όπως και για τα αξεσουάρ που σχετίζονται με αυτά, όπως πίπες και οι ναργιλέδες.

9. Ψεύτικες Ταυτότητες

Fake IDs China

Στηριζόμενοι στην ειλικρίνεια και στην εντιμότητα, οι ψεύτικές ταυτότητες αντίκεινται στις αρχές της Google.

10. Υπηρεσίες εργασιών-διαγωνισμάτων

books_1448404b

Στην περίπτωση που αναζητάει κάποιος άτομο να αναλάβει την εργασία που πρέπει να παραδώσει, η Google πάντως δεν μπορεί να τον βοηθήσει.

11. Υπηρεσίες hacking 

hacking25

Άλλη μια κατηγορία που έχει αποκλειστεί από τις διαφημίσεις της Google. Οι hackers πρέπει να μετατοπιστούν προς άλλα μέσα προβολής.

12. Εκρηκτικά

time-bomb-pano_13807

Όπως ήταν αναμενόμενο, οποιοδήποτε εκρηκτικό /εκρηκτικός μηχανισμός δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο διαφήμισης στη Google.

13. Επικίνδυνα μαχαίρια

tumblr_nw06rkPNJY1tt3iipo1_1280

Η συγκεκριμένη κατηγορία λοιπόν δεν αναφέρεται σε κάποιο σερβίτσιο φαγητού. “Επικίνδυνο” χαρακτηρίζεται το μαχαίρι το οποίο έχει σχεδιαστεί για να τραυματίζει. Όπως και στα όπλα, δεν έχει σημασία αν ο σκοπός κατασκευής τους ενδεικνύεται για παιχνίδι με αντιπάλους ή ανάγκη αυτοάμυνας.

14. ISIS video

israel-isis-palestine

Απαγορεύεται η διαφήμιση που περιλαμβάνει αποτρόπαιες σκηνές βίας και σκληρή γλώσσα. Το παράδειγμα της Google σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνει σκηνές εγκλήματος και βίντεο εκτέλεσης.

15. Ζώα προς εξαφάνιση

a_elephant

Δεν επιτρέπεται η διαφήμιση οποιουδήποτε προϊόντος παράγεται η βασίζεται στην εκμετάλλευση απειλούμενων ζώων. Τέτοια παραδείγματα μπορεί να είναι πτερύγια καρχαρία, ελεφαντόδοντο, δέρματα από τίγρη, κέρατο ρινόκερου, λάδι από δελφίνι κλπ.

16. Χαρτοπαιξία

gambling (1)

Σύμφωνα με τη Google, η προώθηση παιχνιδιών με χαρτιά πρέπει να εφαρμόζεται με βάση τους νόμους της κάθε χώρας και να εξασφαλίζεται ότι η στόχευση τους δεν περιλαμβάνει την ομάδα των ανηλίκων.

Advertising · Google

advertising · adwords · google ads

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vivian Papazoglou

Η Βίβιαν έχει οικονομικό υπόβαθρο. Τον τελευταίο καιρο ανακαλύπτει το χώρο του digital marketing και τις προοπτικές του. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως project manager και βλέπει τη δουλειά της ως μια δημιουργική πρόκληση.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting