The New Stuff - Suit digital marketing

“My Activity”: Τώρα ξέρεις τι ξέρει η Google για σένα.

Nontas Karavias


Θυμάστε που είχαμε γράψει για για το πώς το Facebook “ανακαλύπτει” τα ενδιαφέροντά σου και τα αντιστοιχεί στο προφίλ σου ώστε να σου σερβίρει προσωποποιημένες διαφημίσεις και για το πώς μπορείς και εσύ να τα “πειράξεις” ώστε να βλέπεις τις διαφημίσεις ακριβώς που θέλεις;

Ε, λοιπόν, η Google ζήλεψε.

Η σελίδα My Activity που έγινε διαθέσιμη για τον κάθε λογαριασμό Google, προσφέρει στους χρήστες διαφάνεια ως προς το τι ξέρει η Google για τον χρήστη. Ο χρήστης έτσι μπορεί να νιώσει μεγαλύτερη ασφάλεια έχοντας την δυνατότητα να επιλέξει ποιες δραστηριότητες του θα παρακολουθεί η Google. Πίο συγκεκριμένα, στο My Activity μπορείς να ελέγξεις πλήρως τι θα ξέρει η Google για:

  • τη δραστηριότητα σου στο web και σε εφαρμογές, όπως πχ στο Search και στα Google Maps.
  • την Android συσκευή σου (επαφές, εφαρμογές, μουσική, δίκτυα κλπ)
  • τις φωνητικές εντολές που δίνεις μέσω κινητού
  • το ιστορικό αναζήτησης/θέασης βίντεο στο YouTube

google voice

Επιπλέον θα μπορείς να καθορίζεις τα ενδιαφέροντά σου επιλέγοντας από την λίστα ποια σε αντιπροσωπεύουν, ακριβώς όπως γίνεται και στο Facebook. Ευτυχώς οι κατηγορίες είναι πολύ πολύ λιγότερες απ’ ότι στο Facebook, οπότε δεν θα χρειαστεί να ξοδέψεις χρόνο για να το ρυθμίσεις.

Η Google, λοιπόν, θέλει να εκσυγχρονίσει τις μεθόδους στόχευσης της καθώς τα cookies που χρησιμοποιούνται σήμερα δεν είναι πολύ ακριβή και δεν μπορούν να στοχεύσουν πλήρως προσωποποιημένα. Με την άνοδο του mobile όμως τώρα, και με δεδομένο το τεράστιο market share των Android κινητών στην παγκόσμια αγορά καθώς και η επικράτηση του Gmail, η Google έχει στα χέρια της ένα υπέρ-όπλο, έχοντας τη δυνατότητα τα στοχεύσει μέσω Mobile IDs και log-in info σε apps.

Βλέπουμε την Google να κάνει αργά και σταθερά βήματα και να εξελίσσει σιγά σιγά το διαφημιστικό της προϊόν. Μάλιστα, την βλέπουμε να ακολουθεί πίσω από το Facebook χωρίς να προσπαθεί να κάνει μεγάλα βήματα. Πολλά από τα ζητήματα έχουν να κάνουν με την ιδιωτικότητα του χρήστη – κάτι που όπως είναι πολύ φυσικό μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις – και υψηλά στελέχη που συνεργάζονται με τη Google θεωρούν πως συνειδητά έχει αφήσει το Facebook να καινοτομήσει πρώτο, έτσι ώστε να είναι αυτό που θα δέχεται τις αντιδράσεις της αγοράς. Το αποτέλεσμα θα είναι πως οι κινήσεις της θα είναι πολύ πιο σίγουρες, λιγότερο απρόβλεπτες και λιγότερο κοστοβόρες.

Και κάπως έτσι σας αποχαιρετούμε για ένα μήνα και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι. Σας δίνουμε την άδεια να αφήσετε κάτω τα laptops και τα κινητά σας και να απολαύσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές.

Καλά μπάνια!

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

Social Media

google · privacy · targeting

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο