The New Stuff - Suit digital marketing

Google Performance Summit 2016: Οι ανακοινώσεις

Nontas Karavias


Στις 24 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το Google Performance Summit (GPS) 2016, το ετήσιο event της Google για θέματα που αφορούν το performance marketing – κατά βάση δηλαδή για τις πλατφόρμες Adwords και Analytics. Εκεί, κάθε χρόνο ανακοινώνονται τα σχετικά μελλοντικά projects και οι επικείμενες αλλαγές στις πλατφόρμες. Έτσι και φέτος, οι ανακοινώσεις ήταν πολλές και είχαν μεγάλο ενδιαφέρον. Ας δούμε, λοιπόν, τα πιο βασικά απ’ αυτά που ανακοινώθηκαν:

Περισσότεροι χαρακτήρες στις Search Ads

Μετά από διάφορες αλλαγές που έχουν γίνει στην σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης τους τελευταίους μήνες, η Google ανακοινώνει πως πλέον τα αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίζονται πολύ διαφορετικά, με έμφαση στον τίτλο, ο οποίος πλέον θα καταλαμβάνει 2 γραμμές με όριο τους 30 χαρακτήρες η καθεμία. Μέχρι τώρα το όριο ήταν 1 γραμμή και 25 μόνο χαρακτήρες. Η περιγραφή από κάτω, ενώ ήταν 35+35 χαρακτήρες σε 2 γραμμές, πλέον θα είναι μια γραμμή που θα περιλαμβάνει 80 χαρακτήρες. Αυτό δίνει μεγάλη ευελιξία στους διαφημιστές καθώς με αυτό το format έχουν περισσότερους χαρακτήρες να εκμεταλλευτούν και να δημιουργήσουν τα κατάλληλα Calls-To-Action.

Ξεχωριστό bidding για desktop, mobile και tablets

Έχουμε αναφέρει ποτέ πως το mobile είναι η τάση για τα επόμενα χρόνια; Ναι ε; Γι αυτό (επειδή εννοείται μας διαβάζουν και στην Google) και αποφάσισαν να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στα κινητά όσον αφορά τις διαφημιστικές καμπάνιες των Adwords. Μέχρι σήμερα μπορούσες να κάνεις bidding για αναζητήσεις σε desktop και προαιρετικά να προσαρμόσεις το bid σου για mobile auctions. Πλέον θα μπορείς να διαλέγεις ως default bid ένα από τα “desktop”, “mobile” και “tablet”, και να το προσαρμόζεις με μεγάλη ευελιξία (από -100% μέχρι +900%) για τα άλλα δύο. Με απλά λόγια δίνεται στον marketeer η ευελιξία να ελέγξει με ευκολία που θα εμφανίζεται η διαφήμισή του, ανάλογα με τους στόχους του.

Native advertising στο Google Display Network

To Native Advertising έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια και προβλέπεται σύμφωνα με report του Business Insider, μέχρι το 2021 να αποτελεί το 74% του παγκόσμιου τζίρου στο Display Advertising. Ο βασικός της ανταγωνιστής (Facebook) έχει κάνει δυναμικές κινήσεις στον χώρο με τη διαφημιστική του πλατφόρμα και το σχετικά πρόσφατο λανσάρισμα του Facebook Audience Network, ενώ η Google “ξεζουμίζει” πολύ πετυχημένα όσο μπορεί το σχετικά ξεπερασμένο μοντέλο των κλασικών banners στο Google Display Network. Σιγά σιγά όμως φαίνεται να μπαίνει στα νερά του Native Advertising και θα προσφέρει δυναμικά banners τα οποία μπορούν και αλλάζουν διαστάσεις και format ώστε να προσαρμόζονται στο εκάστοτε περιεχόμενο (apps/blogs/websites κλπ).

native

Διαφημίσεις στο Google Maps

H Google πέρσι λάνσαρε ένα νέο metric για τα Adwords, το “store visits” και μέσω αυτού μπορούσε να υπολογίσει πόσες επισκέψεις σε τοπικές επιχειρήσεις ήρθαν ως αποτέλεσμα διαφήμισης στο AdWords. Αυτό που μάθαμε στο GPS ήταν πως σε αυτό διάστημα οι επισκέψεις στα καταστήματα που οφείλονταν σε αναζητήσεις στο Google ήταν πάνω από 1 δισεκατομμύριο. Επίσης, σύμφωνα με την Google, το των αναζητήσεων παγκοσμίως έχουν “τοπικό” χαρακτήρα. Κάπως έτσι αιτιολόγησε την απόφασή της να λανσάρει ένα νέο είδος διαφημίσεων, τα Branded Pins και τα Special Offers, οι οποίες θα εμφανίζονται στα Google Maps σε χρήστες που αναζητούν τοπικά.

Ολικός επανασχεδιασμός της πλατφόρμας AdWords

Όσοι έχετε χρησιμοποιήσει Adwords σίγουρα θα θυμάστε το πελάγωμα όταν αρχίσατε να μαθαίνετε το interface. Η αλήθεια είναι πως το UI της πλατφόρμας είναι πολύ ξεπερασμένο, δύσχρηστο και καθόλου διαισθητικό. Το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή, από αυτό που μας έχει συνηθίσει σχεδιαστικά η Google στα υπόλοιπα της προϊόντα τα τελευταία χρόνια. Μέσα στο 2017, λοιπόν, θα ολοκληρωθεί το 1o – μετά το 2008 – redesign του interface των AdWords με βάση της αρχές του material design ώστε να είναι πιο διαισθητικό και εύχρηστο, ειδικά για νέους marketeers και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι οποίοι φαίνεται τα τελευταία χρόνια να έλκονται περισσότερο από την πολύ πιο εύχρηστη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.

Όπως βλέπουμε, οι εξελίξεις τρέχουν πολύ γρήγορα στον χώρο του digital advertising, και εξελίσσονται παράλληλα με τη συμπεριφορά και τις ανάγκες του κοινού, γι αυτό και βλέπουμε πως το digital ήρθε για να μείνει και να ανοίξει νέες ευκαιρίες για όλους όσους είναι στον χώρο.

Advertising · Conferences · Future · Google · Mobile · Mobile Marketing · News · Search · Social Media

adwords · google · native ads

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting