The New Stuff - Suit digital marketing

Google+ και Search Engine Rankings: Τελικά πώς συνδέονται;

Evi Pampouki


Προφανώς η απάντηση είναι καλά κρυμμένη στον αλγόριθμο της Google. Παρόλα αυτά, βρήκα πολύ ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας του Moz.com που αφορά τους παράγοντες που συσχετίζονται με τα page rankings.

Moz Search Ranking Factors Diagram

Για όσους δεν γνωρίζουν, η έρευνα αυτή πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και έχει ως σκοπό να βρει τα χαρακτηριστικά αυτά που εμφανίζονται κατά μέσο όρο συχνότερα στις σελίδες που τερματίζουν πρώτες στα SERPs.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι παράγοντες αυτοί δεν είναι απαραίτητο ότι χρησιμοποιούνται από τον αλγόριθμο της Google. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα αποτελέσματα του 2011, ανάμεσα στους παράγοντες αυτούς ήταν και τo social media activity, Facebook shares και Likes, Tweets κλπ.

Η φετινή έρευνα, έδειξε πως όσον αφορά τα Social Media, η δραστηριότητα στο Google+ είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες συσχέτισης με τα high page rankings. Μια καλή εξήγηση των παραπάνω είναι ότι σε αντίθεση με τo Facebook & το Twitter, η Google είναι σε θέση να κάνει crawl το περιεχόμενο των σελίδων του Plus ενώ επιπλέον τα shared links είναι followed γεγονός που τους δίνει μεγαλύτερο value.

Γνωρίζουμε όλοι πως το social network της Google δεν γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία στην Ελλάδα, παρόλα αυτά, οι χρήστες του συνεχώς αυξάνονται, ενώ τα features του γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά.

Έχοντας υπόψιν μας τα παραπάνω, την σημασία του Google Places καθώς και την αυξανόμενη απήχηση που έχει το Google+ σε μεγάλα brands, ίσως θα πρέπει να ξεκινήσουμε να ασχολούμαστε λίγο περισσότερο με το profile της επιχείρησής μας ,συνδέοντας το με το website μας, συμπληρώνοντας σχετικές πληροφορίες στο About me page, δημιουργώντας και κάνοντας share quality content στην σελίδα μας ή σε communities καθώς και δημιουργώντας connections με influencers και άλλους χρήστες του δικτύου.

Google Plus · News · Search · SEO · Social Media

google plus · google search · serp

Evi Pampouki

Tελειόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Social Media & Online Marketing enthusiast. Αυτή την περίοδο εργάζεται στο Λονδίνο ως Online Marketing intern.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο