The New Stuff - Suit digital marketing

Τι εννοείτε πως πέθανε το Google+;

George Anagnostopoulos


meanwhile-on-google-plus

Η πληροφορία πως πέθανε το G+ φαίνεται να κυκλοφορεί από χθες σε διεθνή και τοπικά μέσα, αλλά η πραγματικότητα δεν είμαι σίγουρος αν είναι ακριβώς αυτή. Νομίζω πως η πραγματικότητα είναι λίγο παραλλαγμένη, δεδομένου ότι το G+ θα συνεχίσει να υπάρχει σαν πλατφόρμα, απλά με άλλη κατεύθυνση αντί για social networking. Αυτό καταλαβαίνω εγώ με την ανακοίνωση του Brad Horowitz, VP Product, ο οποίος λέει ότι θα εργαστεί σε δύο από τα features του G+.

Και αυτό μάλλον έχει να κάνει με τις διαβεβαιώσεις της Google από την πρώτη μέρα πως δε θα έκλεινε το Google+, όπως είχε κλείσει το Google Wave. Άρα λοιπόν, κι εγώ ερμηνεύω το «κλείσιμο» του G+ ως ότι θα σταματήσει να έχει κατεύθυνση για social network και θα γίνει απλά πλατφόρμα δημοσίευσης περιεχομένου και interaction. Οπότε ναι μεν πεθαίνει, αλλά όχι ολοκληρωτικά (για την ώρα;).

Νομίζω πως το G+ πέρα από το το clean-cut layout του, κάτι το οποίο όφειλε στην έλλειψη διαφημίσεων, μεγάλη επιτυχία είχε το πολυ-εργαλείο Hangouts για ταυτόχρονο chat 10 χρηστών.

Πάντως, η Google έκανε σοβαρές προσπάθειες για να υιοθετήσουμε το G+ στην καθημερινότητά μας:

  1. Ανάγκασε τους χρήστες να φτιάχνουν G+ profile με κάθε Gmail και YouTube account.
  2. Παράλληλα έδωσε ενισχυμένο SEO signal για όσους publishers και brands είχαν μια ενεργή σελίδα στο G+, ενώ δεν έδινε τόση σημασία στο ranking για αντίστοιχη παρουσία σε facebook και twitter.
  3. Και τέλος εξέδιδε συχνά νούμερα για την επιτυχία του G+ και τους πόσους χρήστες (και active users) είχε. Με τη διαφορά πως ο ορισμός των active users για τo G+ είναι διαφορετικός από αυτόν που έχει το Facebook, καθώς η Google θεωρεί active το χρήστη που θα μπει στο Gmail του ή στο YouTube.

Όσοι παρακολουθούν το suit.gr τα τελευταία 5 χρόνια θα γνωρίζουν πως η δική μας θέση από την αρχή ήταν πολύ ξεκάθαρα ότι το Google+ ποτέ δε θα έπιανε σαν social network, σε αντίθεση με στελέχη της αγοράς που είχαν την άποψη «κάτσε να δούμε τι θα κάνει κι αυτό».

Η καλύτερη ιστορία που είχα ακούσει σχετικά με το αν ποτέ θα έπιανε το G+ ήταν η εξής:

Ένας φίλος μου πυροσβέστης λέει ότι ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο κάποιος μπορεί να ξαναμπεί σε ένα φλεγόμενο σπίτι είναι για να σώσει τα άλμπουμ με τις φωτογραφίες του που είναι οι καλύτερες αναμνήσεις του. Δεδομένου ότι τα δικά μας φωτογραφικά άλμπουμ και οι φίλοι μας είναι στο facebook, το Google+ δεν καλύπτει καμία ανάγκη και δεν υπάρχει λόγος για τους χρήστες να πάνε σε αυτό.

 

Google Plus · Opinion · Social Media

google plus

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο